ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمازون ایتالیا ساخت اسپلینتر سل، بلادبورن و Sunset Overdrive بعدی را لو داد

چندی پیش سایت فروشگاه والمارت کانادا لیستی از بازی های معرفی نشده را لو داد و درصد زیادی از این عناوین طی رویداد E3 2018 رسماً معرفی شدند. حال ساعاتی پیش این بار نوبت آمازون ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

چندی پیش سایت فروشگاه والمارت کانادا لیستی از بازی های معرفی نشده را لو داد و درصد زیادی از این عناوین طی رویداد E3 2018 رسماً معرفی شدند. حال ساعاتی پیش این بار نوبت آمازون ایتالیا بود تا با لیست لو رفته اش، ساخت بسیاری از بازی های معرفی نشده ای که منتظرشان هستیم، تایید شود.

در صدر این لیست نام Bloodborne 2 دیده می شود که تا به امروز شایعات زیادی در مورد در حال ساخت بودن آن شنیده بودیم و حتی بسیاری انتظار معرفی این بازی طی E3 امسال را داشتند اما خالقان IP بلادبورن یعنی کمپانی فرام سافت ور با رونمایی از بازی Sekiro: shadows Die Twice آن هم در کنفرانس مایکروسافت، بسیاری را غافلگیر کردند.

در ضمن در این لیست نام بازی هایی معرفی نشده ای قابل مشاهده است که پیش از این توسط منابع دیگری هم ساخت آن ها به صورت غیررسمی تایید شده بود. نام بازی Sunset Overdrive 2 که قبل از این توسط سایت رده بندی سنی بازی ها در کره جنوبی لیست شده بود و قسمت جدید Splinter Cell که در فهرست لو رفته از والمارت هم حضور داشت، در این لیست به چشم می خورد.

در قسمت زمان عرضه این بازی ها، روز 31 دسامبر سال 2019 درج شده که به احتمال زیاد به معنای عرضه این عناوین طی زمان نامشخصی از سال اینده میلادی است.

لیست لو رفته آمازون ایتالیا
شاید با آغاز نمایشگاه گیمزکام در اواسط تابستان، اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازی ها دستگیرمان شود.

جدا از تایید در حال ساخت بودن عناوینی که به آن ها اشاره کردیم، تاریخ عرضه چند بازی که پیش از این ساخت آن ها تایید شده بود نیز لو رفته است. برای مثال طبق این لیست یکی از مورد انتظارترین انحصاری های پلی استیشن 4 یعنی بازی Dreams سر انجام روز 3 اسفند سال جاری عرضه خواهد شد.

همچنین ظاهراً ریمستر قسمت اول از سری دارک سولز برای نینتندو سوییچ هم که پیش از این با تاخیر روبرو شده بود، 9 شهریورماه تابستان جاری منتشر می شود.

در نهایت عرضه باندل بازی فورتنایت پلی استیشن 4 که این روزها حواشی زیادی در مورد فراهم شدن امکان کراس پلی کاربران کنسول نسل هشتمی سونی آن با سایر پلتفرم ها می شنویم هم توسط آمازون ایتالیا تایید شده است.

هنوز دلیل افشا شدن چنین لیستی مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که آیا ناشرین این بازی ها نسبت به این اتفاق واکنش خاصی نشان خواهند داد یا خیر.

شما بیشتر از همه منتظر کدام یک از عناوین بالا هستید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی