ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گیوکریپتو
کسب و کار

ارز دیجیتال گیوکریپتو با هدفی بشر دوستانه معرفی شد

«برایان آرمسترانگ»، مدیر عامل صرافی کوین بیس به تازگی خبر از رمز پول جدید مبتنی بر خیریه به نام گیوکریپتو داده است. آرمسترانگ اعلام کرده که همواره به قدرت رمز پول های بر پایه اعمال ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

«برایان آرمسترانگ»، مدیر عامل صرافی کوین بیس به تازگی خبر از رمز پول جدید مبتنی بر خیریه به نام گیوکریپتو داده است.

آرمسترانگ اعلام کرده که همواره به قدرت رمز پول های بر پایه اعمال بشر دوستانه اعتقاد داشته. او در مورد گیوکریپتو (Givecrypto) توضیح داده که این ارز دیجیتال که بر پایه سود دهی بنا نشده و به منظور توانمندسازی، آموزش و بهبود در حوزه جوامع جهانی کاربرد خواهد داشت. به عبارتی قرار است از آن به منظور گسترش ارزهای دیجیتال در بین افرادی که در فقر به سر می برند استفاده شود.

به گفته آرمسترانگ سرمایه مورد نیاز برای گیوکریپتو از طریق مالکان ارز دیجیتال فراهم خواهد شد تا این مرز پول امکان پرداخت خُرد برای افراد در سراسر جهان را فراهم کند. اولین دریافت کننده های آن نیز شهروندانی از کشورهای با بازار نوظهور خواهند بود؛ خصوصاً آنهایی که با مشکلات مالی مواجه هستند.

گیوکریپتو
برایان آرمسترانگ

اهدا کنندگان اولیه می توانند بودجه مورد نیاز برای عرضه گیوکریپتو را به واسطه اهدای رمز پول های بیت کوین کش، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و زِدکَش تأمین کنند. به گزارش وبسایت مدیوم تاکنون سرمایه ای 3.5 میلیون دلاری برای این ارز جمع آوری شده که یک میلیون دلار آن را خود آرمسترانگ اهدا کرده. به عنوان اولین هدف قرار است مبلغی 10 میلیون دلاری جمع آوری شود.

پس از آن سفیران داوطلب مورد اعتماد شروع به پخش کردن این ارز خواهند کرد. در نهایت جمع آوری سرمایه ای 10 میلیون دلاری تا انتهای 2018 و یک میلیارد دلاری برای دو سال میلادی آتی هدف گذاری شده است.

بنا بر اعلام سازمان گیوکریپتو در نهایت افرادی که این رمز پول را دریافت می کنند می توانند آن را به پول رایج مکان زندگی خود بدل کنند. همچنین می توانند آن را نگه دارند، به امید اینکه در آینده بر ارزشش افزوده شود. در نهایت هم اگر شرایط در مناطقی خاص فراهم باشد، افراد می توانند گیوکریپتو را به سایر رمز پول ها تبدیل کنند. مورد آخر می تواند در مناطقی از جهان که با مشکلات بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، مفید باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷

    واس ما ایرانی های خوبه که پولمون بی ارزشترین پوله

مطالب پیشنهادی