ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۲۰۱۸
تکنولوژی

اولین بنچمارک منتسب به آیفون X Plus در گیک بنچ ثبت شد

تنها دو ماه دیگر تا معرفی آیفون های ۲۰۱۸ باقیست و حالا جزئیات تازه ای منتشر شده که به نظر شایعات قبلی در رابطه با این سری را تایید می کنند. همانطور که در خبرها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۲

تنها دو ماه دیگر تا معرفی آیفون های ۲۰۱۸ باقیست و حالا جزئیات تازه ای منتشر شده که به نظر شایعات قبلی در رابطه با این سری را تایید می کنند. همانطور که در خبرها خواندید سه مدل جدید از آیفون قرار است که در شهریورماه معرفی شوند و بهترین نسخه از این میان ظاهرا عملکردی بی مانند را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید در آیفون های ۲۰۱۸ اپل عمده تمرکز خود را روی بهبود عملکرد این دستگاه ها از طریق iOS 12 قرار خواهد داد که این امر نیز از همان لحظه ای که نخستین بتای عمومی iOS 12 منتشر شد کاملا مشهود بود. این نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل نتنها عملکردی پایدارتر را از خود به نمایش گذاشت بلکه بهبودهای قابل توجه ای را هم برای آیفون ها به ارمغان خواهد آورد.

تست های سرعت متعددی نیز از آیفون های بهره مند به دست آمد. در ادامه می توانید عملکرد آیفون X روی بتای نخست iOS 12 را مشاهده کنید.

بنچمارک بتای نخست iOS 12

چند روز پیش تست بنچمارکی در گیک بنچ رویت شد که ظاهرا حاوی اطلاعاتی در رابطه یکی از آیفون های ۲۰۱۸ است. دستگاهی که در ادامه بنچمارک آن را مشاهده می کنید آیفون 11.2 نام دارد و از پردازنده ای با شش هسته و ۴ گیگابایت رم با iOS12 بهره می گیرد. چنین موبایلی احتمالا همان آیفون X Plus یا نسخه 2018 آیفون X است که طبق اطلاعات به دست آمده از منبعی موثق، هر دویشان ۴ گیگابایت رم دارند.

همانطور که تایید می کنید امتیازات ثبت شده توسط این موبایل نشانگر بهبودی قابل توجه در قیاس با چیپ A11 Bionic است که در آیفون ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار گرفته است. امتیاز به دست آمده توسط این موبایل در تست تک هسته ای برابر با ۴۶۷۳ و در تست چند هسته ای ۱۰۹۱۲ بوده است. با مقایسه ای ساده میان این امتیازات و رقم های ثبت شده برای آیفون X (در بالا) به رشد ۱۰ الی ۷ درصدی در عملکرد می رسیم.

آیفون 11,2

بنچمارک آیفون 11,2

چیپ A12 مورد استفاده در این موبایل نخستین تراشه ۷ نانومتری صنعت موبایل خواهد بود؛ این یعنی از همین حالا و صرفا با دانستن همین نکته می توانیم منتظر عملکرد و بهره وری بهتر در نسل بعدی پردازنده های اپل برای آیفون باشیم. برای آنکه درک بهتری از امتیازات ثبت شده در این بنچمارک داشته باشید کافیست اشاره کنیم که بهترین موبایل های اندرویدی حال حاضر بازار به ترتیب امتیازهایی برابر با ۳۴۰۰ و ۹۰۰۰ را در تست های تک و چند هسته ای ثبت کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    گیج بنچ نیست برادر گیگ بنچ درسته، گیگ نه گیج!!!

    • agha
      agha | ۱۳ تیر ۱۳۹۷

      ??? گیک بنچ نه گیگ بنچ geekbench

مطالب پیشنهادی