ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد در استوری ها از یکدیگر سوال بپرسند

چند وقتی است اینستاگرام به کاربرانش اجازه می ‌دهد که در قسمت استوری خود، نظرسنجی برگزار کنند اما به تازگی شایعه شده این پلتفرم قصد دارد قابلیت جدیدی به استوری اضافه کند تا کاربران بتوانند از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

چند وقتی است اینستاگرام به کاربرانش اجازه می ‌دهد که در قسمت استوری خود، نظرسنجی برگزار کنند اما به تازگی شایعه شده این پلتفرم قصد دارد قابلیت جدیدی به استوری اضافه کند تا کاربران بتوانند از دنبال کنندگانشان سوالاتی نیز بپرسند.

گفته شده با قرار گرفتن این قابلیت در جعبه ابزار استوری، کاربر می‌تواند سوال به خصوصی را با دنبال کنندگان خود مطرح کند. آنها نیز می‌توانند جواب‌های دلخواه خود را تایپ کرده تا فرد پرسشگر بتواند در یک لیست، تمامی جواب‌ها را بخواند.

تا به حال اینستاگرام این مسئله را تایید نکرده و مشخص نیست این قابلیت چه زمانی به لیست ابزار استوری تمامی کاربران اضافه خواهد شد. با این حال از آنجایی که به تازگی تصویری از این ویژگی در پروفایل یک کاربر اندونزیایی دیده شده، به نظر میٰ‌رسد که این قابلیت تنها به یک منطقه یا کشور خاص محدود نشود. علاوه بر این کاربران ایتالیایی هم چنین گزینه‌ای را میان انتخاب‌هایشان مشاهده کرده‌اند.

البته پیدایش این ویژگی جدید چندان عجیب نیست و به احتمال قوی در آینده‌ای نزدیک، قابلیت پرسیدن سوال نیز به دیگر ابزار‌های جدید اینستاگرام اضافه شود.

به نظر میٰ‌رسد که اینستاگرام خیز بلندی برای تسخیر شبکه‌های اجتماعی برداشته و هدف دارد که تمامی وقت کاربران را به خود اختصاص دهد چرا که اخیراً سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید بسیاری معرفی کرده است. این شبکه‌ی اجتماعی به تازگی از پلتفرم جدید IGTV رونمایی نموده که کاربران می توانند در آن ویدیوهایی تا سقف یک ساعت به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این شبکه اجتماعی یاد شده از سرویس ویدیو چت گروهی و اضافه کردن موسیقی به استوری‌ها پرده برداشته که تمرکز بالای این کمپانی روی استوری‌ها و فعالیت‌های تعاملی را نشان می‌دهد.

گزارش شده که اکنون اینستاگرام ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد و روزانه یک میلیارد کاربر در آن فعالیت می‌کنند. کارشناسان باور دارد که استوری‌های تعاملی موجب ‌می‌شود که کاربران دوباره به سراغ اینستاگرام بیایند و به نظر می‌رسد که این پلتفرم قصد دارد بدین شکل کاربران بسیار زیاد خود را راضی و وابسته به این شبکه نگه دارد.

 

تماشا کنید: سریعترین رودستر مرسیدس بنز در اینستاگرام معرفی شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی