ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو Z1i
تکنولوژی

ویوو Z1i رسما معرفی شد؛ موبایلی میان رده با بریدگی نمایشگر

دقایقی پیش شرکت چینی ویوو موبایل جدیدی را به گروه محصولات خود اضافه کرد؛ این گوشی که Z1i  نام دارد در اصل نسخه به روز شده ای از مدل  Z1 است که حدودا یک ماه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۰

دقایقی پیش شرکت چینی ویوو موبایل جدیدی را به گروه محصولات خود اضافه کرد؛ این گوشی که Z1i  نام دارد در اصل نسخه به روز شده ای از مدل  Z1 است که حدودا یک ماه پیش معرفی شد و نسبت به آن نسخه از یک چیپست متفاوت، حافظه ذخیره سازی بیشتر و همچنین دوربین سلفی بهتر برخوردار است.

ویوو Z1i همچنین یک دوربین دوگانه در پنل پشتی خود دارد و نمایشگرش هم به پیروی از گرایش این روزهای بازار پرچمداران چینی و البته آیفون 10 دارای بریدگی است، اما دست کم بخش پایینی نمایشگر آن حاشیه اندکی دارد و به همین خاطر با یک صفحه نمایش کشیده ۶.۲۶ اینچی روبرو هستیم.

ویوو Z1i

ویوو Z1i توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ می گیرد که نسبت به اسنپدراگون ۶۶۰ مورد استفاده در ویوو Z1 از توان کمتری برخوردار است. رم این موبایل روی همان ۴ گیگابایت باقی مانده با این حال حافظه داخلی اش به ۱۲۸ گیگابایت ارتقاء یافته و همزمان می توان با کمک درگاه هیبریدی سیم کارت این رقم را به ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد. تفاوت آخر نیز همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم به دوربین سلفی آن باز می گردد که این بار به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

اگر خاطرتان باشد ویوو Z1 یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی را در بدنه خود جای داده بود اما شرکت سازنده در تبلیغاتش وعده تصاویر ۲۴ مگاپیکسلی را با آن می داد؛ در توضیح این مساله باید بگوییم که ویوو حسگرهای دوال پیکسل را با رزلوشن دوبرابری حساب می کند. باقی امکانات سخت افزاری ویوو Z1i هم به باتری ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعتی، LCD با نسبت تصویر ۱۹:۹ و سیستم عامل FunTouch خلاصه می شوند.

در انتها اشاره کنیم که ویوو Z1i با قیمت ۲۸۵ دلاری در رنگ های مشکی و طلایی و قرمز به بازار چین عرضه شده است اما زمان عرضه جهانی آن هنوز مشخص نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی