ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری انعطاف پذیر
تکنولوژی

موبایل تاشوی سامسونگ و باتری انعطاف پذیر ۶ هزار میلی آمپر ساعتی

در حالی که هنوز معرفی موبایل تاشوی سامسونگ قطعی نشده، برخی منابع آگاه از تجهیز آن به باتری انعطاف پذیر خبر داده اند. چهار سال قبل واحد باتری و انرژی های تجدید پذیر کمپانی کره ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

در حالی که هنوز معرفی موبایل تاشوی سامسونگ قطعی نشده، برخی منابع آگاه از تجهیز آن به باتری انعطاف پذیر خبر داده اند.

چهار سال قبل واحد باتری و انرژی های تجدید پذیر کمپانی کره ای به نام Samsung SDI نمونه اولیه ای از باتری انعطاف پذیر را به نمایش گذاشت. با این حال ظرفیت باتری های مذکور آنقدر محدود بود که قوی ترین نمونه های آن که ۲۱۰ میلی آمپر ساعتی بودند، حتی به یک دهم ظرفیت باتری اسمارت فون های معمولی هم نمی رسیدند.

حالا اما منابع نزدیک به واحد تولید باتری سامسونگ مدعی شده اند که این شرکت به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کرده و نخستین موبایل هوشمند تاشوی آنها که احتمالا تا پایان سال معرفی می شود، از باتری انعطاف پذیر بهره خواهد برد. بر این اساس باتری های جدید ظرفیتی بین ۳ هزار تا ۶ هزار میلی آمپر ساعت دارند. برخی تحلیلگران فناوری عقیده دارند که ظرفیت این باتری ها حدود ۶ هزار میلی آمپر خواهد بود چرا که موبایل تاشوی سامسونگ در حالت باز شدن کامل در واقع یک تبلت با مصرف انرژی بالا خواهد بود.

منابع مذکور مدعی شده اند که توسعه این باتری ها نهایی شده و پروسه تولید آنها از همین تابستان کلید خواهد خورد.

غول فناوری کره طی یک دهه گذشته هزینه و زمان زیادی را صرف توسعه موبایل تاشو کرده اما متخصصان این شرکت بارها طرح های قبلی را کنار گذاشته و همه چیز را از صفر شروع کرده اند.

بر اساس گزارشات جدید سامسونگ هنوز نامی را برای این موبایل منحصر به فرد در نظر نگرفته اما در نظر دارد که نمایشگر‌ گوشی‌ تاشو خود را از ۲ نقطه تا کند. این مسئله موجب می‌شود که کاربر بتواند با استفاده از یک سوم نمایشگر اصلی، اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کند.این کمپانی از استقبال کاربران از موبایل تاشو مطمئن نیست و در ابتدا تنها به تولید یک میلیون دستگاه بسنده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی