ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت جدید دو خودروی جک S3 و جک J4 اعلام شد/ تیرماه 97

گروه صنعتی کرمان موتور جدیدترین قیمت جک S3 و جک J4 را اعلام نمود. این دو خودرو در تیرماه 97 با افزایش شدید قیمت مواجه شده اند. جدیدترین قیمت جک S3 و جک J4 از ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

گروه صنعتی کرمان موتور جدیدترین قیمت جک S3 و جک J4 را اعلام نمود. این دو خودرو در تیرماه 97 با افزایش شدید قیمت مواجه شده اند.
جدیدترین قیمت جک S3 و جک J4 از تاریخ 11 تیرماه قابل اجرا است.قیمت جک S3جک J4 یک سدان کامپکت است که به نوعی در بازار جایگزین مدل بزرگتر خود یعنی جک J5 شده است که پیش از این فروش بسیار موفقی را در بازار کشورمان تجربه کرده بود. در حالی که جک J5 در نسخه اتوماتیک از یک پیشرانه 1.8 لیتری با قدرتی در حدود 140 اسب بخار سود می برد، نسخه کوچکتر آن یعنی جک J4 با وزن کمتر به پیشرانه ای اقتصادی تر با حجم 1.5 لیتر مجهز شده است که قدرت تولیدی آن 103 اسب بخار است.در مقام مقایسه، گیربکس اتوماتیک این مدل نیز نسبت به نمونه مورد استفاده در جک J5 تغییر کرده است و ما به جای گیربکس 4 سرعته اتوماتیک قبلی شاهد استفاده از یک گیربکس CVT با ضرایب متغییر پیوسته هستیم. این جعبه دنده نسبت به گیربکس های اتوماتیک کلاسیک مصرف سوخت اقتصادی تر و شتاب گیری بهتری را به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد.پیشرانه جک S3 یک نمونه‌ی تنفس طبیعی 1.5 لیتری است. طبق معمول، خودروهای چینی مجهز به این نوع پیشرانه قدرتی 111 اسب بخاری و گشتاوری 146 نیوتن‌ متری را ارائه می دهند.بیشترین قدرت این خودرو در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور 3500 تا 4500 دور بر دقیقه حاصل می‌ شود که آمار نسبتا خوبی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali
    ali | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    وای چی میخواد بشه??

  • afshingm
    afshingm | ۱۳ تیر ۱۳۹۷

    میریم که داشته باشیم فروش خودروهای اقتصادی چین و کشور های آسیای شرقی به قیمت خودروهای نیمه لوکس اروپایی !

  • سامان
    سامان | ۱۲ تیر ۱۳۹۷

    جک اس تری ۱۰۵ تومن !!؟

مطالب پیشنهادی