ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصاتی از مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی لو رفت

به تازگی تصویر و مشخصاتی از مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی لو رفته است. تصویر این کروم بوک اقتصادی در وب سایت بست بای مشاهده شده و جزییات دیگری نیز از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

به تازگی تصویر و مشخصاتی از مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی لو رفته است. تصویر این کروم بوک اقتصادی در وب سایت بست بای مشاهده شده و جزییات دیگری نیز از این محصول در فضای مجازی فاش شده است.

این احتمال وجود دارد طی همین هفته سامسونگ به معرفی و عرضه این کروم بوک اقدام کند. شماره مدل خاص این لپتاپ XE501C13-K02US در فهرست گجت‌های انجمن EPEAT دیده شده که به ماره مدل نسخه قبلی این لپتاپ یعنی XE501C13-K01US شباهت دارد. این مسئله موجب شده کارشناسان اذعان کنند که این شماره مدل‌ها به یک نوت بوک ۱۱.۶ اینچی تولید شده توسط سامسونگ تعلق دارند.

گجت مشاهده شده در سایت مذکور نسبت به مدل های قبلی پیشرفت‌هایی در زمینه حفاظت از محیط زیست داشته چرا که در تولید و بسته‌ بندی آن از مواد مضر برای محیط زیست استفاده نشده است.

علاوه بر این مطلب، جزئیات دیگری از مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ بدست نیامده و برای پی بردن به مشخصات آن باید به تصویر لو رفته مراجعه کنیم. به نظر میٰ‌رسد که تغییرات جزئی محدودی در ظاهر آن ایجاد شده چرا که دیگر محل برخورد کیبورد به صفحه نمایش، لبه‌های گرد ندارد.

ضمن اینکه وب کم تعبیه شده در این مدل نیز ارتقا یافته و برخلاف مدل‌های گذشته که در شکافی مربعی قرار گرفته بود، در بالای صفحه نمایش جاسازی شده است. دو میکروفون نیز در دو طرف این سنسور تعبیه شده است.

به طور کلی سامسونگ موفق شده که مدلی بادوام‌تر را توسعه دهد چرا که بدنه و لولاهای آن بسیار محکمتر و قویتر از مدل‌های قبلی نشان می‌دهد. با اینکه اخیراً بیشتر لپتاپ‌ها از کابل شارژ USB Type-C استفاده می‌کنند اما مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ هنوز از کابل شارژ معمولی بهره می‌برد که با توجه به اقتصادی بودن این گجت مسئله‌ی چندان عجیبی نیست.

نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسلی، پردازشگر سلرون اینتل N3060، رم ۴ گیگابایتی، پردازشگراینتل ۴۰۰ از دیگر مشخصات این کروم‌بوک به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی