ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهلت ثبت نام در سالن «الکام ترندز» تمدید شد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان برگزار کننده بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، مهلت ثبت نام در سالن «الکام ترندز» را تا ۱۴ تیرماه تمدید کرد. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر می‌دهد آن ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان برگزار کننده بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، مهلت ثبت نام در سالن «الکام ترندز» را تا ۱۴ تیرماه تمدید کرد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر می‌دهد آن دسته از علاقه‌مندانی که تاکنون در بخش‌ها و سالن‌های دیگر نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و حوزه فعالیت‌هایشان با ۶ محور اصلی الکام ترندز مرتبط است نیز می‌توانند به این سالن منتقل شوند و در کنار دیگر فعالانی که به آینده فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور می‌پردازند بپیوندند.

پیش از این، برگزارکننده این نمایشگاه خبر داده بود که مهلت ثبت‌نام در الکام ترندز، تا دهم تیر ماه است اما اکنون این مهلت تا پنجشنبه چهاردهم تیرماه تمدید شده و برای ثبت‌ نام در آن، می‌توانید با دفتر ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ امسال با شماره‌ 88734035 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت http://iran-elecomp.com تقاضای اقدام نمایید.

الکام ترندز با استقرار در سالن 27 نمایشگاه بین‌المللی الکامپ بر ۶ محور اصلی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، بلاک چین و رمز ارزها، رایانش ابری، پردازش موازی و ابر پردازشگرها، اینترنت اشیا و کلان داده‌ها (Big Data) تمرکز دارد.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ 6 تا 9 مردادماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی