ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر مطبوعاتی گلکسی تب اس 4 سامسونگ را ببینید

رندر مطبوعاتی رسمی از گلکسی تب اس 4 سامسونگ منتشر شده که خبر از تبلتی بدون کلید هوم می دهد. بنا بر این تصویر که توسط وبسایت اندروید هدلاین و به واسطه منبعی نا شناس منتشر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

رندر مطبوعاتی رسمی از گلکسی تب اس 4 سامسونگ منتشر شده که خبر از تبلتی بدون کلید هوم می دهد.

بنا بر این تصویر که توسط وبسایت اندروید هدلاین و به واسطه منبعی نا شناس منتشر شده به نظر می رسد تبلت مورد بحث نسبت به نسل قبلی نمایشگری بزرگتر و با حاشیه هایی کمتر داشته باشد. همچنین در حالی که گلکسی تب اس 3 نسبت نمایشگر 4 به 3 داشت، این بار احتمالاً شاهد نسبت متفاوتی خواهیم بود.

اکنون لوگو سامسونگ از حاشیه نمایشگر حذف شده و به این ترتیب شاید کمپانی کره ای اسکنر عنبیه چشم را به منطور قبل گشایی در آن تعبیه کرده باشد؛ اسکنری که البته ماژول های مرتبط با آن در تصویر مشخص نیست.

گلکسی تب اس 4

قاب پشتی گلکسی تب اس 4 مشابه با نسل پیشین (گلکسی تب اس 3) است و دوربین اصلی تکی در میانه بالایی آن قرار گرفته. در نهایت باید گفت شاید فقدان کلید هومِ مجهز به حسگر اثر انگشت در این تبلت نشان از به کار گیری حسگری تعبیه شده در زیر نمایشگر باشد.

پیش از این گمانه زنی شده بود که گلکسی تب اس 4 با پشتیبانی از داک دکس و نیز پشتیبانی از دو نمایشگر همراه خواهد شد. علاوه بر این احتمالاً شاهد ارائه یک کاور کیبودر نیز خواهیم بود. انتظار می رود گلکسی تب اس 4 در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور) و احتمالاً در رویداد IFA برلین معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی