ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی در حال توسعه‌ ساعت هوشمند بهره‌مند از ایرباد بی سیم است

به نظر می‌رسد که هواوی در حال توسعه یک ساعت هوشمند است که از ایرباد‌های بیسیم بهره می‌برند. به تازگی پتنت جدیدی توسط این شرکت چینی در سازمان جهانی مالکیت فکری ثبت شده که نشان می‌دهد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

به نظر می‌رسد که هواوی در حال توسعه یک ساعت هوشمند است که از ایرباد‌های بیسیم بهره می‌برند.

به تازگی پتنت جدیدی توسط این شرکت چینی در سازمان جهانی مالکیت فکری ثبت شده که نشان می‌دهد ساعت‌های هوشمند هواوی از ایرباد‌های بیسیم بلوتوثی بهره می‌برند و این ساعت‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که می‌توان این ایرباد‌ها را در داخلشان قرار داد.

اولین روش اشاره شده در این پتنت بدین ترتیب است که ایرباد‌ها داخل محفظه‌هایی در اطراف ساعت قرار می‌گیرند. در این محفظه‌‌های مخصوص ایرباد، یک سیستم مکانیزم فنری تعبیه شده که کاربر می‌تواند با استفاده از آن به راحتی ایرباد را از محفظه بیرون آورد. در این پتنت به روش دیگری هم اشاره شده که ایرباد‌ها را در یک محفظه بزرگ زیر بند ساعت هوشمند قرار می‌دهد.

هواوی باور دارد که این طراحی می‌تواند احتمال رخ دادن حادثه‌های مختلف را پایین آورد چرا که کاربر دیگر نیازی به پوشیدن همیشگی ایرباد‌ها خود نخواهد داشت. این مسئله موجب می‌شود که او صدای اطراف را شنیده و به مجیط پیرامونش آگاهی بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این، ایرباد‌های به نمایش گذاشته شده در این پتنت از قابلیت حذف نویز نیز بهره می برند که با حدف صداهای اضافی اطراف، کیفیت صدای بهتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورند.

البته این اولین باری نیست که این تولیدکننده‌ی چینی، ایرباد‌های بی‌سیم مخصوصی را برای پوشیدنی‌هایش طراحی می‌کند.

در سال ۲۰۱۵، کمپانی یاد شده یک ردیاب سلامتی به نام هواوی تاک‌بند B2 معرفی نمود که هدفون‌های کوچکی نیز در آن تعبیه شده بود که با فشار کوچکی از بند گجت جدا می‌شد و کاربر می‌توانست از آن‌ها استفاده کند.

البته این طرح هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و ممکن است هیچ گاه به مرحله تولید انبوه نرسد اما با این حال هواوی قرار است در بهار سال آینده از هواوی واچ 2 رونمایی کند و تا آن زمان ممکن است تصمیم و طراحی آن را بارها تغییر دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی