ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اچ تی سی U12 plus
تکنولوژی

عملکرد ضعیف اچ تی سی U12 Plus در تست مقاومت [تماشا کنید]

بیشتر از یک ماه از معرفی گوشی اچ تی سی U12 Plus می گذرد؛ این موبایل ضمن برخورداری از تازه ترین چیپست کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۴۵ به امکانات خوبی نظیر دوربین دوگانه اصلی با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

بیشتر از یک ماه از معرفی گوشی اچ تی سی U12 Plus می گذرد؛ این موبایل ضمن برخورداری از تازه ترین چیپست کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۴۵ به امکانات خوبی نظیر دوربین دوگانه اصلی با ترکیب لنز تله فوتو و همچنین حسگر ۱۲ مگاپیکسلی، نمایشگر QHD با نسبت تصویر ۱۸:۹، تکنولوژی اج سنس ۲ که بدنه را در برابر فشار و ژست های حرکتی حساس می کند و در نهایت بلندگوهای بوم ساوند مجهز شده بود.

یکی از مشخصات کلیدی این موبایل دوربین فوق العاده قدرتمند آن بود که توانست در تست DXOMark امتیاز ۱۰۳ را کسب کند و بعد از هوآوی P20 پرو قرار بگیرد. اچ تی سی U12 Plus یک نسخه خاص آبی رنگ هم داشت که در بخش پشتی پنلی شفاف برایش در نظر گرفته شده بود و می شد اجزای داخلی اش را مشاهده کرد. حالا کانال محبوب JerryRigEverything در یوتوب اقدام به انتشار ویدیویی از تست مقاومت سنجی این موبایل کرده که در ادامه آن را همراه با یکدیگر مشاهده خواهیم کرد.

اچ تی سی U12 پلاس

همانطور که در ادامه خواهید دید پرچمدار تازه کمپانی تایوانی که این روزها حال و روز خوبی ندارد و به تازگی یک چهارم از کارکنانش را اخراج کرده عملکرد بسیار ضعیفی را در تست خمیدگی از خود نشان می دهد و با اندک نیرویی که به بدنه اش وارد می شود خم می گردد.

در سطح جلویی این موبایل از گوریلا گلس ۵ استفاده شده که عملکردی مطابق انتظار را در برابر تیغه سطح ۶ از خود نشان می دهد اما بعد از کشیده شدن تیغه سطح ۷ روی آن شاهد شکل گیری خراش های عمیق تری هستیم. از آنجایی که سطح رویی دوربین اصلی این موبایل و همچنین حسگر اثرانگشت آن نیز با همین شیشه پوشانده شده تست مذکور روی این بخش ها هم صورت گرفت که نتیجه ای مشابه را از خود نشان داد.

دکمه های کار شده در بخش کناری دستگاه از نوع حساس به فشار هستند که با یک تیغه فلزی به راحتی از جایشان خارج میشوند و شمار را متحیر می کنند. از شما دعوت می کنیم ادامه ویدیو را خودتان مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رامین آزر
    رامین آزر | ۱۲ تیر ۱۳۹۷

    اصلا خوش ندارم بگم ولی انگار HTC داره به آخر خط میرسه.

  • salemi
    salemi | ۱۲ تیر ۱۳۹۷

    زیباست ولی مقاومتش کمه

  • S. A. F
    S. A. F | ۱۲ تیر ۱۳۹۷

    انتظار نداشتم انقدر بد باشه

مطالب پیشنهادی