ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پادشاهان تنیس در بازی I’m Ping Pong King؛ از بچه‌های محله تا قهرمان جهان

وقتی برای اولین بار I'm Ping Pong King را در هفت سنگ ماه پیش معرفی می‌کردیم، با وجود ویژگی‌های جذاب باز انتظار نداشتیم بازی بتواند بین عناوینی ورزشی معروف اندروید نامی برای خودش دست و پا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

وقتی برای اولین بار I'm Ping Pong King را در هفت سنگ ماه پیش معرفی می‌کردیم، با وجود ویژگی‌های جذاب باز انتظار نداشتیم بازی بتواند بین عناوینی ورزشی معروف اندروید نامی برای خودش دست و پا کند. اما لیست «فراگیرترین ترندهای ورزشی» (Trend Sport Games) گوگل پلی نشان داده که کاربران هر روز به دنبال تجربه‌های جدید هستند.

I'm Ping Pong King به تازگی توانسته به رتبه یک این لیست راه پیدا کند و به ترند نخست بازی‌های ورزشی موبایل تبدیل شود. به همین بهانه نیز تصمیم گرفتیم معرفی جداگانه‌ای را به ساخته استودیوی Orangenose اختصاص دهیم تا اگر تاکنون موفق به تجربه‌اش نشده‌اید، حالا نسبت به دانلودش اقدام کنید.

بازی گیم پلی ساده‌ای دارد، تنها کاری که باید انجام دهید کلیک روی دکمه‌های بازی است؛ اگر رقیب توپ را به سمت چپ زمین شما فرستاد، Hit L را فشار دهید و در صورتی که توپ به قسمت راست میز رفت روی Hit R ضربه بزنید. در این بین اگر جهت اشتباه را انتخاب کرده یا زود و دیر روی دکمه‌ها کلیک کنید، یک امتیاز از دست می‌دهید.

I'm Ping Pong King

رقیبان‌تان در  I'm Ping Pong King از نزدیکان‌‌ آغاز شده و در نهایت به قهرمانان دنیا می‌رسد. ابتدا با شخصیت‌هایی مثل برادر کوچک‌تر و مادربزرگ مسابقه داده و در نهایت به بهترین‌های کشورهای مختلف می‌رسید. طبیعتا هر چه بیشتر پیش می‌روید نیز بازی به کمک دو ویژگی سخت‌تر می‌شود؛ تعداد توپ‌هایی که باید دفاع کنید و افزایش سرعت ضربه‌های رقیب.

متاسفانه بازی فعلا بخش چند نفره ندارد و تنها می‌توانید با هوش مصنوعی مسابقه دهید. بازی دقیقا از همین بخش هم ضربه خورده است. I'm Ping Pong King عنوانی ساده بوده و همین ساده‌سازی‌ها هم باعث شده تا ساخته Orangenose جذاب باشد. با این وجود کمبود محتویات هر از چندگاهی بازی را خسته‌کننده می‌کند.

I'm Ping Pong King

با توجه به موفقیت‌های بازی و همچنین آپدیت‌هایی که توسعه‌دهنده در این مدت منتشر کرده، می‌توانیم انتظار حالت‌های گیم پلی بیشتری را در آینده داشته باشیم. البته I'm Ping Pong King همین الان نیز به اندازه‌ای محتویات دارد تا حداقل برای ساعاتی، بازیکن را به ضیافتی متفاوت از پینگ پونگ دعوت کند.

I'm Ping Pong King عنوانی نیست که ساعت‌ها تجربه‌اش کنید. بازی همانند بازی‌های کچ اپ، از آن دسته عناوینی است که سعی دارد در مواقع بی‌حوصلگی سرگرم‌تان کند. به لطف یک گرافیک ساده، انیمیشن‌های جالب شخصیت‌ها و گیم پلی جذاب هم توانسته به هدفش برسد.

I'm Ping Pong King :)

I'm Ping Pong King :)

سازنده: Chien Ming Liang قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 243.8 / 40 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohsen Dastaran
    Mohsen Dastaran | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    دیجیاتو زودتر مشکل لینکا رو تو برنامه حل کن

    میزنی رو عکس خود عکسو بالا میاره نه لینکشو

  • se7en boy
    se7en boy | ۱۳ تیر ۱۳۹۷

    بازیش خیلی قشنگه من تودم شخصا تا تهش رفتم ولی چرا نمیشه بعد از اینکه کامل بخش استوری بازی رو تموم کنی و بازی رو پلات کنی دیگه نمیشه به بازی ادامه بدی؟

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۳ تیر ۱۳۹۷

    همچنان منتظر قسمت دوم التو ..خب منتشرش کن دیگه لامصب ..همین میشه که وقتی داری با یک ایفون دار کل کل می کنی فوری این لانچ اولیه بازی ها و برنامه ها رو می زنه رو سر ادم ..وگرنه اندروید طرفدارهاش بیشتره و یه سیستم عامل انحصاری واسه پولدارها نیست

    • agha
      agha | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

      کشتیید مارک با التو? یه بازی درست حسابی بگید که روش کار شده، بازیای موبایل کلا یا از لحاظ کیفی و یا لحاظ کمیتی مشکل دارن.

مطالب پیشنهادی