ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمبود ابداعات تازه به عملکرد کمتر از انتظار سامسونگ موبایل در سه ماهه اخیر منجر شد

سه ماهه دوم سال 2018 کمتر از یک هفته پیش به پایان رسیده و حالا وقت آن است که کمپانی ها، انتشار کارنامه مالی خود را آغاز کنند. در این بین انتظار می رود سامسونگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۰

سه ماهه دوم سال 2018 کمتر از یک هفته پیش به پایان رسیده و حالا وقت آن است که کمپانی ها، انتشار کارنامه مالی خود را آغاز کنند. در این بین انتظار می رود سامسونگ در گزارش مالی خود که روز جمعه منتشر می شود، خبر از دستیابی به سود عملیاتی 13.3 میلیارد دلاری از سوی واحد موبایل خود بدهد.در این صورت، درآمد واحد سازنده دیوایس های کهکشانی حدوداً 5 درصد از درآمد رکوردشکن 13.9 میلیارد دلاری سه ماهه نخست کمتر خواهد بود.

به گفته پارک جونگ-هون تحلیلگر، انتظارات از عملکرد سامسونگ موبایل در سه ماهه اخیر چندان بالا نیست؛ حتی با وجود اینکه پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 9 قرار است در روز 18 مرداد یا 9 آگوست در نیویورک معرفی شود. به گفته پارک دلیل دیگر این عملکرد نه چندان تحسین برانگیز، عدم وجود ابداعات تازه در گلکسی اس 9 بوده است.

اگرچه تجارت اسمارت فون سامسونگ در بازه آپریل تا جولای عملکردی مطابق با انتظارات نداشته، اما گزارش مالی واحد چیپ قطعاً تحسین برانگیز خواهد بود. انتظار می رود سامسونگ نسبت به همین بازه در سال گذشته میلادی، رشدی 50 درصدی در تجارت چیپ داشته باشد و به رقم رکوردشکن 11.18 میلیارد دلار برسد.

لازم به اشاره است که گزارش مالی سامسونگ از سه ماهه دوم سال 2018 تا دو روز دیگر منتشر می شود و قطعاً جزییات بیشتر راجع به عملکرد کمپانی کره ای را می توان در آن یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی