ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دفاتر الکترونیک تاکسیرانی
تکنولوژی

پنج دفتر الکترونیک تاکسیرانی افتتاح شد

امروز پنج دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی در تهران افتتاح شد تا خدمات استاندارد به تاکسیرانان ارائه شود. «علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اعلام اینکه به زودی این دفاتر در سراسر شهر تهران ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

امروز پنج دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی در تهران افتتاح شد تا خدمات استاندارد به تاکسیرانان ارائه شود. «علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اعلام اینکه به زودی این دفاتر در سراسر شهر تهران افتتاح خواهند شد به دیجیاتو گفت:

«به‌طور مشخص در هر منطقه شهر تهران و بعضا در نواحی و خطوطی که متقاضی بیشتر است، این دفاتر برای دسترسی بهتر رانندگان تاکسی ایجاد می‌شود.این دفاتر در راستای ارائه خدمات یکسان و استانداردسازی خدمات تشکیل شده است. بعضا اتفاقاتی می‌افتد که مبالغ و نوع ارائه خدمات به تاکسیران‌ها متفاوت است؛ اما حالا کلیه امور اداری از جمله صدور پروانه کسب، تمدید حکم فعالیت، مرخصی و حتی فعالیت‌های رفاهی به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی منتقل شده است و تاکسیرانان می‌توانند فارغ از شرکتی که در آن فعالیت می‌کنند، به این دفاتر مراجعه کنند.»

قنادان معتقد است افتتاح این دفاتر هماهنگی آغاز راهی است تا تاکسیرانی بتواند خدمات خود را افزایش دهد. به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در فاز اول تاکسی‌های گردشی می‌توانند از خدمات این دفاتر استفاده کنند. همچنین قرار است تاکسیرانی در برنامه‌های بعدی دامنه فعالیت دفاتر را گسترده‌تر کند تا همه رانندگان بتوانند با مراجعه به این دفاتر و پرداخت مبالغ مشخص که در شورای شهر به تصویب رسیده، خدمات یکسانی را دریافت کنند.

دفاتر الکترونیک تاکسیرانی

علیرضا قنادان جایگزینی سیستم‌های تکنولوژیک به جای سیستم‌های سنتی ترجیح می‌دهد. او به دیجیاتو توضیح می‌دهد:

«سازمان تاکسیرانی قصد دارد تمامی خدماتی که در این دفاتر انجام می‌شود را در یک سیستم الکترونیکی سراسری ثبت کند. این سیستم تسهیلگر خدمت رسانی به تاکسیرانان است و ضمن اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، به رانندگان تاکسی این امکان را می‌دهد که در هر زمانی که مایل بودند به هر کدام از دفاتر که رضایت بیشتری از آنها داشتند مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند و لازم نیست مثل گذشته حتما به دفتر ثابتی بروند.»

این در حالی‎ست که تاکسیرانان تا قبل ازین برای انجام کارهای اداری خود موظف بودند به شرکت‌هایی که تحت نظر آنها بودند مراجعه کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران راه اندازی این دفاتر به معنای سلب مسئولیت از شرکت‌های تاکسیرانی نیست، تنها امور اداری تاکسیران‌ها از این شرکت‌ها منفک شده، اما خدمات مالی و کاری آنها همچنان پابرجا است. او در صحبت‌های خود به حساسیت در مورد سرویس‌های مدارس اشاره کرد و ادامه داد:

«ما به دنبال آن هستیم که هماهنگی امور سرویس‌های مدارس نیز در اختیار این شرکت‌ها قرار گیرد.سازمان تاکسیرانی و اداره کل آموزش و پرورش استان تهران همکاری‌های زیادی را در راستای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام داده‌اند و میدواریم امسال بتوانیم تحولی در بحث سرویس‌های مدارس ایجاد کنیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۱۳ تیر ۱۳۹۷

    اول از همه بیمه تاکسیران هارو درست کنید بجای این جنگولک بازیا طرف سرمایه زندگیشو گذاشته یه تاکسی گرفته که جزو حمل و نقل شهری حساب میشه و باید بیمه بشه از طرف تاکسیرانی ولی پولشو زدن به جیب هیچکیو بیمه نمیکنن به هیچ کسیم پاسخگو نیستن

مطالب پیشنهادی