ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ
تکنولوژی

انتشار نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ با قابلیت معرفی رانندگان برتر

از امروز در نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ امکانی اضافه شده که مسافر می‌تواند با استفاده از آن نظرات خود را درباره‌ کیفیت سفر به طور دقیق‌تر و صحیح‌تر ثبت کند. اسنپ پیش‌تر از مسافران خود ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۴

از امروز در نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ امکانی اضافه شده که مسافر می‌تواند با استفاده از آن نظرات خود را درباره‌ کیفیت سفر به طور دقیق‌تر و صحیح‌تر ثبت کند. اسنپ پیش‌تر از مسافران خود به عنوان اصلی‌ترین کارشناسان کنترل کیفی‌اش یاد کرده بود که با بهره گیری از نظرات آنها می‌توانست نیروهای خود را به شکل بهتری سامان دهی کند و حالا با عرضه‌ این نسخه‌ جدید، گام دیگری در همین راستا برداشته است.

پیش از این اگر قصد داشتید رفتار و رانندگی مناسب رانندگان را گزارش کنید می‌توانستید به رانندگان نمره کامل یا ناقص دهید اما امکان ثبت اطلاعات دقیق‌تر و امتیازدهی بیشتر وجود نداشت. اکنون با نصب این نسخه می‌توانید نقاط قوت و ضعف سفر از جمله خود راننده و خودرو را با انتخاب گزینه‌های پیش‌فرض و متداول با پشتیبانی اسنپ درمیان بگذارید. این موارد به گفته اسنپ به شرح زیر هستند:

«مسیریابی حرفه‌ای، رفتار محترمانه، رانندگی ایمن، وقت‌شناسی، ظاهر آراسته، خوش صحبتی، ماشین تمیز و خوش‌بو، موزیک لذت‌بخش.»

این مشخصات، قابلیتی را در اختیار کاربر می‌گذارد تا به شکلی ساده‌تر بتواند امتیاز صحیح‌تری را به راننده و خودرو بدهد. «ژوبین علاقبند»، نایب رییس هیات مدیره اسنپ در ابتدای خرداد ماه به تغییر فرایند بررسی وضعیت رانندگان اشاره کرده بود. او اعلام کرد که اکنون راننده نمی‌تواند میانگین امتیازی کمتر از ۴.۷ از ۵ داشته باشد. به این شکل اسنپ تلاش دارد تا سطح کیفی رانندگان خود را افزایش دهد چراکه پیش از این، حداقل میانگین، امتیاز ۴.۵ بود. به گفته علاقبند رانندگانی که میانگین امتیاز کمتر از ۴.۷ داشته باشند در ابتدا یک هفته تعلیق می‌شوند.

ویژگی دیگر به‌روزرسانی اپلیکیشن اسنپ، میزان پایدار بودن بیشتر آن و رفع مشکلات جزئی نسخه‌ی قبلی آن ذکر شده است. نسخه جدید اسنپ از طریق سایت این مجموعه و سایر مارکت‌ها و فروشگاه‌های اندرویدی و iOS قابل دریافت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ?️
    ?️ | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    انحصارگرای اسنپ به کجا رسید؟ آن که نمی گذاشت راننده ها به غیر فعال اسنپ نرم‌افزار مشابهی مثل تپ سی را نصب کنند را می گویم.

مطالب پیشنهادی