ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عملکرد مالی سامسونگ موبایل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸
تکنولوژی

پیش بینی عملکرد نه چندان درخشان سامسونگ موبایل در سه ماهه دوم ۲۰۱۸

سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۸ مدتی هست سپری شده و کمپانی ها به تدریج خود را برای ارائه گزارش عملکرد مالی خود در این دوره آماده می کنند. به پیش بینی برخی کارشناسان مدیران ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۸ مدتی هست سپری شده و کمپانی ها به تدریج خود را برای ارائه گزارش عملکرد مالی خود در این دوره آماده می کنند. به پیش بینی برخی کارشناسان مدیران سامسونگ با کارنامه ای نه چندان امیدوار کننده در مقابل سرمایه گذاران خود حاضر خواهند شد.

قرار است کنفرانس ارائه گزارش مالی سه ماهه سوم امسال سامسونگ در روز جمعه برگذار شود و طبق پیش بینی ها سود عملیاتی بخش موبایل این شرکت چیزی در حدود ۱۳.۳ میلیارد دلار خواهد بود. این یعنی ۵ درصد سود کمتر نسبت به سه ماهه قبلی.

به عقیده پارک جونگ هونگ تحلیلگر موسسه HDC، حتی عرضه قریب الوقوع (روز ۹ آگوست برابر با ۱۸ مرداد) فبلت پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 نیز نخواهد توانست تغییری در وضعیت فعلی غول کره ای ایجاد کند. او دلیل این مسئله را عدم ارائه ویژگی های جدید و هیجان انگیز در قالب پرچمداران تازه نفس شرکت مذکور می داند. دقیقاً به همین دلیل است که آمارهای فروش پرچمداران این شرکت چند سالی هست که به طور مداوم کاهش می بابد.

عملکرد مالی سامسونگ موبایل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸

شاید عملکرد بخش موبایل سامسونگ نتواند در گزارش پیش رو سبب دلخوشی سرمایه گذاران شود،‌ اما به طور حتم اعداد و ارقام درآمدهای واحد تولید چیپ ها از پس چنین کاری برخواهد آمد. انتظار می رود سود عملیاتی سامسونگ از این بخش با ۵۰ درصد رشد به رقم ۱۱.۸ میلیارد دلار برسد. این رقم فراتر از تمام پیش بینی های مختصصین خواهد بود و نشان می دهد که به تدریج روزهای پادشاهی بخش موبایل در کمپانی بزرگ سامسونگ الکترونیکس به پایان خود نزدیک می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی