ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر گلکسی اس ۱۰
تکنولوژی

طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس 10 [تماشا کنید]

طبق برخی گزارشات فروش گلکسی اس ۹ سامسونگ و نسخه پلاس آن که مدت زمان زیادی هم از معرفی شان نمی گذرد آنطور که سامسونگ انتظار داشته موفق نبوده و حتی کمتر از نسل قبلی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

طبق برخی گزارشات فروش گلکسی اس ۹ سامسونگ و نسخه پلاس آن که مدت زمان زیادی هم از معرفی شان نمی گذرد آنطور که سامسونگ انتظار داشته موفق نبوده و حتی کمتر از نسل قبلی شان گزارش شده. کارشناسان امر علت این اقبال نه چندان مطلوب از کهکشانی ها را در یکنواختی طراحی آنها و تغییرات جزئی شان در قیاس با سری ۸ دانسته اند و اینطور گمانه زنی کرده اند که نسل بعدی با تحولاتی اساسی به لحاظ طراحی و امکانات همراه خواهد بود.

حال با در نظر داشتن همین گمانه زنی طراح گرافیکی به نام Muhsin M. Belaal Auckburaully رندرهایی از کهکشانی های آینده سامسونگ را در وبسایت behance منتشر کرده. وی که در یوتوب نیز با نام کاربری DBSDesigning فعالیت دارد به خاطر رندرهای فوق العاده ای شناخته میشود که از موبایل های معرفی نشده در صفحات شخصی اش منتشر میکند. تازه ترین تلاش وی به گوشی گلکسی اس ۱۰ مربوط می شود که در ادامه رندرهای آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

رندرهای گلکسی اس 10

و اما با دیدن این طرح متوجه اولین اشتباهی می شوید که طراح مرتکب شده. او پرچمدار بعدی سری اس را گلکسی X نام گذاری کرده در حالی که میدانیم کره ای ها مشغول ساخت موبایلی کاملا متفاوت با طراحی انعطاف پذیر هستند که گلکسی اکس نام دارد. این موبایل که تاکنون شایعات زیادی در رابطه با آن منتشر شده قرار است طبق آخرین برآوردها اواسط سال آینده میلادی معرفی شود. با در نظر داشتن آنچه گفته شد پرچمدار آتی سری گلکسی اس برای سال ۲۰۱۹ احتمالا گلکسی اس 10 خوانده می شود.

رندرهایی که از گلکسی اس ۱۰ منتشر شده اند احتمالا شباهت زیادی به نسخه نهایی دارند با این حال بعید  به نظر می رسد که نمایشگر این پرچمدار کاملا بدون حاشیه باشد هرچند امید می رود نسبت به تمامی موبایل هایی که تا به امروز از سامسونگ ارائه شده اند به یک موبایل تمام صفحه واقعی نزدیک تر باشد. علاوه بر اینها گزارش شده که گلکسی اس ۱۰ اولین محصول سامسونگ باشد که به حسگر اثرانگشت اپتیکال در زیر نمایشگر مجهز خواهد بود. نکته مهم تر اما اینکه طبق شایعات احتمالا می رود نسخه پلاس از این پرچمدار درست مانند هواوی پی ۲۰ پرو به سیستم دوربین سه گانه مجهز باشد که در رندرها نیز می توانید آن را مشاهده نمایید.

گلکسی اس ۱۰ سامسونگ احتمالا در ماه ژانویه و همزمان با CES 2019 رونمایی می شود. در ادامه میتوانید رندر ویدیویی از این موبایل را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    آفرین به این خلاقیت،
    فکر میکنم ایده آقای Muhsin M. Belaal Auckburaully بیشتر نزدیک به واقیت باشه

مطالب پیشنهادی