ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فورتنایت یا پابجى؛ کدام روى موبایل موفق هستند؟

با وجود آن كه PUBG موبايل در تعداد دانلود از نسخه موبايل فورتنايت پيشى گرفته، اما هنوز ساخته اپيک گیمز در زمينه درآمدزايى عملكردى بهترى از آن دارد. بر اساس آمارى كه به تازگى منتشر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

با وجود آن که PUBG موبایل در تعداد دانلود از نسخه موبایل فورتنایت پیشى گرفته، اما هنوز ساخته اپیک گیمز در زمینه درآمدزایى عملکردى بهترى از آن دارد.

بر اساس آمارى که به تازگى منتشر شده است، نسحه اندروید و اى او اس پابجى در هفته هاى ابتدایى 23.3 میلیون بار دانلود شده است که این رقم براى فورتنایت که روى موبایل هاى هوشمند تنها براى سیستم عامل اى او اس عرضه شده 3.4 میلیون نسخه است.

البته در زمینه درآمدزایى قضیه کاملاً متفاوت است و فورتنایت موبایل در 11 هفته ابتدایى خود به درآمد 96 میلیون دلارى رسیده که این رقم در زمانى مشابه براى پابجى موبایل 19 میلیون دلار بوده است.

احتمال دارد که دلیل رخ دادن چنین نتیجه اى، تمرکز اپیک گیمز روى کابران اى او اس که به طور متوسط مبلغ بیشترى را صرف هزینه هاى اپلیکیشن هاى خود مى کند باشد.

انتظار مى رود با انتشار نسخه اندروید فورتنایت در آینده نزدیکی به تعداد کربران PUBG نزدیک شود. البته از این نکته هم نباید غافل شد که فورتنایت به طور کلى در بازارهاى آمریکایى عملکرد بهترى از نظر درآمدزایى داشته اما این قافیه را در آسیا به پابجى باخته است.

مشخص است که رقابت اصلى بین عناوین سبک بتل رویال به طور کاملاً مشخصى بین فورتنایت و پابجى بوده و این دو بازى فاصله زیادى با سایر عناوین سبک بتل رویال دارند

همان طور که مى دانید، مدتى پیش سازندگان PUBG با متهم کردن اپیک به تقلید از این عنوان در ساخت فورتنایت، از این کمپانى شکایت کرد. شکایتى که مدتى بعد به طوز کامل پس گرفته شد و دلیل مشخص آن هنوز به طور کامل مشخص نیست.

شما کدام یک از این بازى ها را روى موبایل هوشمند خود انتخاب کرده اید؟ آن را در بخش نظرات به ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • m.ghazy
    m.ghazy | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    برای بازی سبک رویال سرعت اینترنت شما حرف اول رو میزنه.. وقتی پینگ ایران تو بهترین شرایط بیش از سه برابر کشور های دیگه است تقریبا تمام این بازی ها رو صرفا میتونی نه به صورت حرفه ای بلکه برای وقت گذرانی بازی کنی.

  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    من فقط پابجیو دارم که خییلی باحاله

  • فواد قبله
    فواد قبله | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    بلا شک پابجی

  • farzin mo
    farzin mo | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    ی سری دسته بازی تو دیجیکالا دیدم واسه این بازی به نظر جالب بودن، کسی از دوستا تست کرده ببینه بدرد میخوره یا نه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی