ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تیونینگ روی تیونینگ؛ شرکت منهارت ب ام و M5 را به یک موشک زمینی تبدیل کرد

شرکت آلمانی منهارت که تخصص بالایی در ارتقای عملکرد انواع محصولات ب ام و دارد، در یکی از جدیدترین پروژه های خود به سراغ M5 باواریایی ها رفته و آن را به یک سوپر سدان ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

شرکت آلمانی منهارت که تخصص بالایی در ارتقای عملکرد انواع محصولات ب ام و دارد، در یکی از جدیدترین پروژه های خود به سراغ M5 باواریایی ها رفته و آن را به یک سوپر سدان فوق العاده قدرتمند تبدیل کرده است.

2018-bmw-m5-by-manhart

در گام نخست مهندسین این تیونر خوشنام با ایجاد تغییراتی در موتور، خروجی آن را به 713 اسب بخار قدرت و 870 نیوتن متر گشتاور رسانده اند. بد نیست بدانید این موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو در قوی ترین نسخه M5 با پکیج Competition توانایی تولید 617 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور را دارد.

2018-bmw-m5-by-manhart (2)

این نسخه از M5 برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها به 3.3 ثانیه زمان نیاز دارد. دستیابی به سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز در عرض فقط 10.8 ثانیه ممکن می شود. سوپر سدان ژرمن ها در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم قادر است عقربه سرعت خود را از مرز 300 کیلومتر در ساعت عبور دهد.

2018-bmw-m5-by-manhart (12)

اگر چه منهارت درباره شتاب و حداکثر سرعت دست پرورده جدید خود که MH5 700 نامگذاری شده، حرفی به میان نیاورده، اما می توان حدس زد که با افزایش 96 و 120 واحدی در قدرت و گشتاور، این خودرو سریع تر از نسخه استاندارد یا نسخه M5 Competition خواهد بود.

2018-bmw-m5-by-manhart (13)

در کنار ارتقای پیشرانه، منهارت تغییراتی را نیز در ظاهر سدان سریع ژرمن ها داده تا این راکت زمینی هم چهره ای شاخص تر پیدا کرده و هم از لحاظ ایرودینامیکی نیز عملکرد بهتری داشته باشد.

2018-bmw-m5-by-manhart (9)

در این راستا مهندسین این تیونر با سابقه از اجزای فیبر کربنی در جای جای بدنه بهره گرفته و M5 را عضلانی تر از قبل کرده اند. همچنین با ترکیب هنرمندانه رنگ مشکی و طلایی چهره این خودرو بسیار گیرا و هیجان انگیز از آب درآمده است.

2018-bmw-m5-by-manhart (7)

رینگ های 21 اینچی مشکی رنگ، اگزوزهای استیل و بالچه موجود بر روی صندوق عقب برخی از دیگر ویژگی های ظاهری جذاب این سوپر سدان باوارایایی هستند.

2018-bmw-m5-by-manhart (6)

با توجه به بهسازی های انجام شده بر روی M5، این خودرو اینک می تواند با توانایی های بهتر به مصاف پروژه های سریع و قدرتمند برابوس برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرعباس میرعمادی
    امیرعباس میرعمادی | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    تا وقتی پراید هست این ماشینا که چیزی نیستن

مطالب پیشنهادی