ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9
تکنولوژی

وبسایت های پشتیبانی گلکسی نوت 9 راه اندازی شدند؛ به رونمایی نزدیک می شویم

کمپانی سامسونگ هنوز از گلکسی نوت 9 رونمایی نکرده اما در روزهای اخیر با توجه به انتشار برخی جزئیات مربوط به این پرچمدار، به نظر می رسد شرکت کره ای برای معرفی محصول جدید خود ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

کمپانی سامسونگ هنوز از گلکسی نوت 9 رونمایی نکرده اما در روزهای اخیر با توجه به انتشار برخی جزئیات مربوط به این پرچمدار، به نظر می رسد شرکت کره ای برای معرفی محصول جدید خود برنامه ریزی دقیقی دارد.

گلکسی نوت 9 روز 18 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد

بر همین اساس به تازگی چند وبسایت پشتیبانی برای دستگاهی با کد «SM-N960F/DS» در چند کشور و به زبان های مختلف (فنلاندی، دانمارکی، فرانسوی و نروژی) راه اندازی شده است. با در نظر گرفتن رویه معمول سامسونگ، می دانیم که حرف «F» در انتهای کد دستگاه نشان دهنده نسخه بین المللی گوشی بوده و «DS» نیز به احتمال زیاد مخفف «DualSIM» یا دو سیم کارت است.

در حال حاضر هیچ تصویر یا خبر رسمی از ویژگی‌ها و مشخصات فنی گلکسی نوت 9 در دسترس نیست. تنها اطلاعات موثق رسمی در این باره کد دستگاه و چند ویدیوی آموزشی است، که البته این کلیپ ها نیز برای تمام تلفن های هوشمند سامسونگ به صورت مشترک تهیه شده اند.

گلکسی نوت 9

لازم به ذکر است که بنا بر اطلاعات موجود، گلکسی نوت 9 شباهت زیادی به گلکسی نوت 8 خواهد داشت و از این نظر شاهد تغییرات اساسی نخواهیم بود. همچنین انتشار برخی رندرها نیز نشان می دهد که احتمالاً اسکنر اثر انگشت هنوز با نمایشگر ادغام نشده و در گلکسی نوت 9 نیز شاهد یک حسگر در زیر ماژول دوربین هستیم.

سایر اطلاعات منتشر شده از منابع مختلف نیز به باتری بزرگ تر و رم 8 گیگابایتی اشاره دارند که برای اطلاع از صحت آنها، باید تا روز 18 مرداد و رونمایی رسمی از گلکسی نوت 9 صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی