ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین بدون آینه و فول فریم سونی
تکنولوژی

کانن و نیکون چگونه به دوربین بدون آینه و فول فریم سونی A7 III پاسخ می دهند

سونی در اسفند سال 96 از دوربین بدون آینه و با حسگر فول فریم دوربین A7 III رونمایی کرد؛ دوربینی با ابعادی نسبتاً جمع و جور با قیمت ۲۰۰۰ دلاری. این دوربین به کابوس هر شب کانن و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

سونی در اسفند سال 96 از دوربین بدون آینه و با حسگر فول فریم دوربین A7 III رونمایی کرد؛ دوربینی با ابعادی نسبتاً جمع و جور با قیمت ۲۰۰۰ دلاری. این دوربین به کابوس هر شب کانن و نیکون بدل شد، آن هم در زمانی که موبایل های هوشمند عرصه را برای دوربین های «ببین و بگیر» حسابی تنگ کرده اند. اما دو رقیب ژاپنی چه پاسخی برای سونی دارند؟

انگار دو برند نامدار دنیای دوربین های عکاسی چندان هم بیکار ننشسته اند. ظاهراً قرار است نیکون تا پیش از پایان ماه جاری میلادی و در پاسخ به دوربین A7 III سونی از دو دوربین بدون آینه فول فریم رونمایی کند. مدل ارزان تر این دوربین ها مجهز به یک حسگر ۲۵ مگاپیکسلی بوده و به همراه لنز قیمتی کمتر از ۳۰۰۰ دلار خواهد داشت. مدل گرانتر نیز از یک حسگرفول فریم ۴۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و در حدود ۴۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

هردوی این دوربین ها برای آن که بتوانند با شاهکار سونی رقابت کنند از بدنه ای جمع و جور و همچنین لرزشگیر اپتیکال ۵ محوره برخوردار خواهند بود. علاوه بر این به نظر می رسد نوع اتصال لنز جدیدی برای این دوربین ها در نظر گرفته خواهد شد. البته هنوز باید برای ورود یک بدون آینه پرچمدار از جانب نیکون منتظر ماند. محصول مورد بحث قرار است در بهار ۲۰۱۹ از راه برسد.

برای دریافت پاسخ کانن به  A7 III سونی زمان بیشتری را باید به انتظار بنشینید. وعده عرضه دو دوربین بدون آینه فول فریم کانن تا پبش از اواسط سال آینده میلادی داده شده است. این دوربین ها مجهز به سنسورهای ۳۰.۴ و ۲۴ مگاپیکسلی خواهند بود و هردوی آنها می توانند با رزولوشن 4K به ثبت ویدیو بپردازند. با این حال امید می رود که اتصال دوربین کنن همچنان با لنزهای فعلی این شرکت سازگار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد دهقانی
    محمد دهقانی | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    این دوربین چند ماه پیش معرفی شده.... خبرش الان چی میگه؟

  • Behdad MH
    Behdad MH | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    دوست عزیز نگارنده!! این دوربین 5 ماه پیش معرفی شده!! والبته اصلا هم غول کش نیست!! چون غول اصلی پارسال معرفی شد یعنی Sony Alpha a7R III

مطالب پیشنهادی