ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Audi e-Tron Quattro Electric Concept
تکنولوژی

آئودی از طراحی داخلی e-tron 2019 پرده برداری کرد

آئودی پیشاپیش با انتشار عکس های رسمی از داخل اتاق اولین خودروی تمام الکتریکی تولید انبوه این شرکت که یک SUV با نام e-tron است پرده برداری کرد. رونمایی رسمی از این کراس اور به ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۹

آئودی پیشاپیش با انتشار عکس های رسمی از داخل اتاق اولین خودروی تمام الکتریکی تولید انبوه این شرکت که یک SUV با نام e-tron است پرده برداری کرد. رونمایی رسمی از این کراس اور به دلیل دستگیری مدیرعامل این شرکت یعنی رابرت استادلر به تعویق افتاده است.

زبان طراحی کابین، چندان خط شکن به نظر نمی رسد و رویه دیگر محصولات جدید آئودی را دنبال می کند. این طراحی ترکیبی از خطوط تند و تیز به همراه استفاده گسترده از صفحه نمایش های لمسی برای به حداکثر رساندن تجربه کاربری با انگشتان دست را نوید می دهد.

خبری از تنظیمات سیستم تهویه مطبوع داخل اتاق به صورت فیزیکی نیست و این مورد نیز با یک صفحه لمسی همانند دیگر محصولات رده بالای آئودی همچون A6، A7، A8 و Q8 جایگزین شده است.

پشت آمپر این خودروی آئودی به یک سیستم جدید به نام virtual Cockpit مجهز شده است که به شما اطلاعات اصلی خودرو همچون برد باتری ها و وضعیت آن ها را نشان می دهد.

در بخش جلوی تریم درب ها در هر دو طرف، شاهد استفاده از دو صفحه نمایش 7 اینچی هستیم که از این به بعد جایگزین آینه بقل این خودرو خواهند شد. این طراحی باعث کاهش درگ به نسبت آینه های جانبی فعلی می شود.

همچنین دید راننده را به مقدار بسیار زیادی بهبود می بخشد. با استفاده از این فن آوری، میزان تولید صدای باد نیز کاهش پیدا خواهد کرد. نکته ای کلیدی دیگر این خودرو نبود صدای تولید شده توسط موتور احتراق داخلی است که بیش از پیش به بی صدایی e-tron کمک می کند.

اگرچه این دوربین ها به همراه صفحه نمایش که نقش آینه بقل را برای شما بازی می کنند به صورت یک آپشن عرضه می شوند اما در هر صورت اضافه شدن فن آوری های جدید ارزان تمام نخواهند شد.

Audi h tron naias 2016

طبق صحبت های آئودی، فن آوری های نوین و جدید دیگری نیز در داخل کابین e-tron به کار گرفته شده است. به عنوان نمونه دوخت و دوز چرم های این خودرو با کمک یک سری فناوری خاص صورت گرفته و طرح روی چرم ها نیز از قوای محرکه تمام الکتریکی این خودرو الهام گرفته شده است. از طرف دیگر نخ نارنجی رنگ روی چرم ها نیز تداعی کننده سیم های ولتاژ بالای به کار رفته در این کراس اور است.

Audi e-tron prototype

فاصله محوری e-tron معادل 2928mm است که فضای مناسبی را برای 5 سرنشین خودرو و بار آن ها مهیا می کند. با این اوصاف این خودرو یک هوا از مدل Q7 با فاصله محوری 2994 mm کوچک تر است.

e-tron
Audi E-Tron Sportback concept

از آن جا که دیگر خبری از تونل جعبه دنده نیست. فضای پای سرنشینان عقب کاملا صاف است و به همین دلیل آئودی ادعا می کند که این کراس اور تبدیل به پرچمدار جدید کلاس SUVهای فول سایز در زمینه فضای سر و زانو خواهد شد.

e-tron قرار بود در 30 آگوست به صورت رسمی رونمایی شود، اما با توجه به مشکلات به وجود آمده برای آئودی احتمالا رونمایی از این شاسی بلند به تعویق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی