ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ کلبه وحشت

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Dead Island: Survivors

کمپانی «دیپ سیلور» (Deep Silver) در اقدامی غافل‌گیرکننده، یک بازی کنسولی معروف دیگر را صاحب نسخه موبایل کرد؛ برخلاف قسمت اصلی سری که عنوانی اکشن اول شخص است، Dead Island: Survivors اثری استراتژی با المان‌های سبک دفاع از قلعه بوده و در آن دو وظیفه مهم دارید: با ساخت ساختمان‌های دفاعی، استحکامات منطقه خود را افزایش دهید و همچنین با کنترل شخصیت‌تان، به کمک تاورها بروید و حمام خونی از زامبی‌ها به راه بیاندازید.

Dead Island: Survivors

Dead Island: Survivors

سازنده: Deep Silver قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 966.6 / 964 مگابایت زبان:

Identity V

در هفت سنگ هفته گذشته از Identity V گفتیم، بعد از انتظارات فراوان بازی چند روز پیش به iOS آمد و نسخه اندروید هم به زودی عرضه خواهد شد. Identity V عنوانی است که در آن چهار بازیکن نقش بازمانده را داشته و یک بازیکن به عنوان شکارچی وارد میدان شود. حالا بازمانده‌ها باید سعی کنند از محیط فرار کرده و شکارچی نیز وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد. بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتر با نام Dead by Daylight به شمار می‌رود.

Identity V

Identity V

سازنده: Netease قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 967 مگابایت زبان:

Westland Survival

کلبه وحشت

بازی‌های سبک بقا این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و Westland Survival بیش از آنکه دست به ریسک بزند و یک تجربه متفاوت به وجود بیاورد، به همان المان‌های همیشگی بسنده کرده است و سعی نموده با یک تغییر ظاهری نسبتا مهم بازیکن‌ها را به سمت خود بکشاند: سفر به غرب وحشی. مانند بقیه بازی‌های مشابه، در اینجا نیز شخصیت اصلی داستان باید خانه امنی بسازد، برای غذا و آب به دنیای وحشی پا بذارد و در این میان دشمنان بجنگد؛ هر کاری که برای بقا نیاز دارید را انجام دهید.

Westland Survival

Westland Survival

سازنده: Helio ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 548 / 240 مگابایت زبان:

Diamond Diaries Saga

کمپانی کینگ هنوز سبک «جورکردنی» (Match 3) را رها نکرده و با وجود اینکه با کندی کراش (Candy Crush) ماهیانه میلیون‌ها دلار به دست می‌آورد اما هنوز هم با بازی‌های مشابه می‌خواهد جایگاه خود به عنوان پادشاه سبک جورکردنی را تثبیت کند. در Diamond Diaries Saga نیز همانند دیگر عناوین کینگ باید با تغییر جایگاه اشیاء‌های هر مرحله (در اینجا الماس‌ها) سه جسم یا بیشتر را کنار یکدیگر قرار دهید و امتیاز بگیرید.

Diamond Diaries Saga

Diamond Diaries Saga

سازنده: King قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 153 / 78 مگابایت زبان:

در هفته گذشته چه اتفاقاتی افتاد؟

Asphalt 9 Legends

مهمترین خبر هفته به شروع پیش ثبت نام نسخه اندروید آسفالت 9 باز می‌گشت. همانگونه که قبلا هم گفته‌ بودیم، گیم‌لافت برنامه دارد بازی را تا پایان تابستان امسال به مرحله انتشار برساند و با توجه به جایزه‌ای که فرانسوی‌ها برای پیش ثبت نام بازی گذاشته‌اند، احتمالا حدود یک ماه دیگر آسفالت 9 به عرضه جهانی می‌رسد؛ تا چهار هفته آینده، بازی هر هفته پاداشی متفاوت به بازیکن‌ها می‌دهد. احتمالا با پایان این چهار هفته بازی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • se7en boy
    se7en boy | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    راستش منتظر identity v هستم ولی نمی دونم نت ایز چرا انقدر به کپی کاری علاقه داره!

  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    عکسی که واسه بازی وست لند گذاشتید اصلا واسه وست لند نیست

    • Mohammad Karami
      Mohammad Karami | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

      عکس دد آیلند و وست لند جابجاس

  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    ایول داداش بازیا عالی معرفی کردی برم برا دانلود

  • حجازی
    حجازی | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    پس کلبه وحشتت کو؟

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    همچنان قسمت دوم التو منتشر نشد
    دیگه شورش رو دراوردند
    ....
    این بازی های نفرت انگیز کندی کراش چرا اینقدر طرفدار داره اخه...چرت ترین پازل هایی هست که دیدم ..تو این سبک بازی ها ..بازی گنج های مانتازوما 3 حرف اول رو می زنه .در کل زمین تا اسمون با بقیه بازی های این سبک فرق می کنه .ولی این کندی کراش های چرت چقدر هم طرفدار دارند ..

مطالب پیشنهادی