ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صدور گواهی برای 5 مدل آیپد جدید و احتمال معرفی نسل بعدی آیپد مینی

بر اساس اطلاعات قبلی کمپانی اپل قصد دارد نسل جدید آیپد پرو های خود را تا پایان سال به بازار معرفی کند. حالا کمیسیون اقتصاد اوراسیا (EEC) با صدور چند گواهی برای «کامپیوترهای تبلتی اپل» ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

بر اساس اطلاعات قبلی کمپانی اپل قصد دارد نسل جدید آیپد پرو های خود را تا پایان سال به بازار معرفی کند. حالا کمیسیون اقتصاد اوراسیا (EEC) با صدور چند گواهی برای «کامپیوترهای تبلتی اپل» احتمال معرفی محصولات مورد بحث را در ماه های پیش رو (احتمالاً پایان شهریور) قوت بخشیده است.

آیپد مینی جدید احتمالاً به سیستم Face ID مجهز می شود

شماره مدل های ثبت شده عبارتند از A1876, A1935, A1979, A2013 و A2014 که بنا به اسناد موجود در حال حاضر هر پنج مدل به iOS 11 مجهز شده اند. البته هنوز مشخص نیست که شماره های مورد اشاره دقیقاً مربوط به کدام مدل ها هستند اما گمان می رود A2013 و A2014 نسخه های 4G LTE و وای‌فای آیپد پرو 12.9 اینچی بعدی باشند.

از سوی دیگر احتمالاً کدهای A1935 و A1979 نیز به آیپد پرو 10.5 اینچی جدید اشاره دارند که پیش بینی می شد طی سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند. لازم به اشاره است که نسل جدید آیپدهای معمولی اپل اوایل امسال معرفی شدند و بعید است تا پایان سال نسخه دیگری از آنها عرضه شود.

در نهایت شماره مدل A1876 نیز به احتمال قوی مربوط به نسل پنجم آیپد مینی اپل خواهد بود که از سال 2015 شاهد به روزرسانی نبوده و حضور نسخه جدید آن در سبد محصولات اپل منطقی به نظر می رسد. در صورت صحت این پیش بینی، انتظار می رود آیپد مینی جدید (همانند نسل بعدی آیپد پروها) به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز شود.

در پایان اسناد کمیسیون اقتصاد اوراسیا را مشاهده می کنید:

آیپد پروآیپد پروآیپد پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی