ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عملکرد مالی LG در سه ماهه دوم ۲۰۱۸
تکنولوژی

عملکرد مالی LG در سه ماهه دوم ۲۰۱۸؛ سود ده اما ضعیف تر از حد انتظار

گرچه گزارش عملکرد مالی LG ضعیف تر از پیش بینی های بسیاری از کارشناسان از آب درآمد، اما این گزارش نشان می دهد که کمپانی کره ای در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ همچنان در محدوده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۳

گرچه گزارش عملکرد مالی LG ضعیف تر از پیش بینی های بسیاری از کارشناسان از آب درآمد، اما این گزارش نشان می دهد که کمپانی کره ای در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ همچنان در محدوده سود دهی قرار دارد.

بر این اساس غول آسیایی در فاصله میان ماه های آوریل تا ژوئن امسال موفق به کسب ۵۸۹ میلیون دلار سود عملیاتی از ۱۱.۴ میلیارد دلار درآمدهای خود شده است. این به معنی رشد ۱۶ درصدی درآمدها نسبت به مدت مشابه سال قبل است. در حالی که درآمدهای کمپانی تنها ۳.۲ درصد افزایش یافته است.

این درست برخلاف چیزی است که کارشناسان پیش از این پیش بینی کرده بودند. آنها انتظار داشتند که هزینه های بازاریابی محصولات جدید، به خصوص پرچمدار امسال این شرکت یعنی G7 ThinQ سایه سنگین خود را روی درآمدهای کمپانی بیاندازد و سبب کاهش حاشیه سود آن نسبت به دوره مشابه سال قبل گردد، اما در عمل می بینیم که چنین اتفاقی روی نداده است، گرچه از آن سمت نیز عرضه موبایل هوشمند مورد بحث نتوانسته تاثیری شگرف بر درآمدهای شرکت LG داشته باشد.

تا چند هفته دیگر نسخه جامع گزارش عملکرد مالی کمپانی های مختلف در سه ماهه دوم امسال منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی