ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ابلاغ اسامی متهمان پرونده قاچاق خودروهای وارداتی به قوه قضاییه

ماجرای ثبت سفارش غیر قانونی حدود 6400 دستگاه خودرو وارداتی همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اخبار در این زمینه، شاهد اعلام جزییات بیشتری در خصوص این پرونده هستیم. براساس اطلاعات جدید منتشر شده از ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۳

ماجرای ثبت سفارش غیر قانونی حدود 6400 دستگاه خودرو وارداتی همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اخبار در این زمینه، شاهد اعلام جزییات بیشتری در خصوص این پرونده هستیم. براساس اطلاعات جدید منتشر شده از سوی مراجع مربوطه، فردی به نام "خ" که از معتمدان گمرک و وزارت صنعت محسوب می شود، مسئول ثبت سفارش این تعداد خودرو در زمان بسته بودن سایت ثبت سفارش معرفی شده است و البته مشتریان این فرد نیز افراد حقیقی و حقوقی متشکل از وارد کنندگان غیر رسمی و شرکت های وارد کننده بوده اند که درخواست ورود این تعداد خودرو را داشته اند.

البته هنوز اسمی از خودروها یا شرکت های درگیر در این پرونده اعلام نشده است اما ولی ملکی سخنگوی کمسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اعلام اسامی متهمان این پرونده به قوه قضاییه خبر داده است.

این درحالیست که به گفته مسئولان این پرونده، اعلام قاچاق خودروهای وارداتی در خصوص این تخلف صحیح نیست چرا که ثبت سفارش در زمان ممنوعیت، صرفا به عنوان یک تخلف آشکار اداری مطرح می شود و خودروها به هرحال از مبادی گمرکی و به شکل رسمی به کشور وارد شده اند که این امر مشمول عبارت قاچاق خودروهای وارداتی نمی شود.

به گفته این نماینده مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی، شش وارد کننده رسمی و شش فرد به عنوان وارد کنندگان شخصی و غیر رسمی در این پرونده دست داشته اند اما مسئولان وزارت صنعت و معدن از ماجرا بی خبر بوده و ممکن است شخصی که مسئولیت سایت ثبت سفارش را بر عهده داشته است در این پرونده دخیل بوده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Any
    Any | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    فردی به نام "خ"
    خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌
    شفافیتتون تو حلقم?

  • pedram
    pedram | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    اره اره ماست مالی کنین بره. بالاخره پای ابرو و شرف نداشدتون در میونه.

  • مصطفی
    مصطفی | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    یارو نصف سرمایه ایرانو دزدیده، برای اینکه آبروش نره میگن آقای خ
    اینجور آدما رو باید حیوان معرفی کرد بعلاوه اسم و فامیل و عکس
    مفسد اقتصادی باید اعدام بشه تا دیگران مملکتو چپاول نکنن

  • amir
    amir | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    اون ریزا کوچیکا مجازات میکنن و اصلی ها که مسئول اصلی این اتفاقا از بین رفتن ارزش کشور هستن همچنان روی صندلی ریاست خود هستن البته منظور رئیس جمهور نمادین نیس...

مطالب پیشنهادی