ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصاتی از گلکسی Tab Advanced 2 در فضای مجازی منتشر شد [به روز رسانی]

تا به حال شایعاتی زیادی در مورد تبلت‌هایی که سامسونگ قصد دارد امسال عرضه کند، منتشر شده است. بر اساس این شایعات، کمپانی کره‌ای یاد شده در نظر دارد گلکسی تب اس 4 را به همراه تبلتی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۵

تا به حال شایعاتی زیادی در مورد تبلت‌هایی که سامسونگ قصد دارد امسال عرضه کند، منتشر شده است. بر اساس این شایعات، کمپانی کره‌ای یاد شده در نظر دارد گلکسی تب اس 4 را به همراه تبلتی با شماره مدل گلکسی Tab A 10.1  سال ۲۰۱۸ به بازار جهانی ارسال نماید. یا این وجود به نظر میٰرسد که سامسونگ تبلت دیگری نیز در دست تولید دارد که گلکسی Tab Advanced 2 خوانده می‌شود.

این تبلت از نظر طراحی، بسیار به گلکسی تب اس 4 شباهت دارد. تنها اندازه‌ی حاشیه‌هایش کمی کاهش پیدا کرده و کلید فیزیکی هوم در آن حذف شده و به داخل صفحه‌ی نمایش انتقال پیدا کرده است.

البته این تبلت برخلاف پرچمدار اشاره شده، از اسکنر عنبیه چشم بهره نمی برد اما یک دوربین سلفی به همراه فلش LED در آن تعبیه شده است.

علاوه بر این، چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ که پیش از این در گلکسی تب10.1 بکار رفته بود داخل این تبلت قرار داده شده است. ضمن اینکه گلکسی Tab Advanced 2 از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو به صورت پیش فرض روی این تبلت نصب شده است.

در حال حاضر گلکسی Tab Advanced 2 با نام مدل SM-T583 خوانده می‌شود. این عدد نشان می‌دهد که لپتاپ یاد شده در واقع تنها نسخه‌ی بهتر شده‌ای از گلکسی Tab A 10.1 است که با اسامی SM-T580 و SM-T585 شناخته می‌شود.

البته باید در نظر داشت که به تازگی مدلی با نام SM-T595 در فضای مجازی منتشر شده و کارشناسان تصور می‌کردند که این گجت نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ تبلت‌ گلکسی Tab A 10.1  باشد اما مشخص شده که این تبلت‌ قرار است از  صفحه نمایش بزرگتری بهره ببرد. علاوه بر این نام دیگری هم خواهد داشت و به اسم گلکسی Tab Advanced 2 XL یا گلکسی Tab A2 XL در سایت‌ها قرار خواهد گرفت.

 

تاریخ انتشار خبر اولیه: 30 خرداد 1397

 

به روز رسانی:

به تازگی تصاویر زنده ای از دو تبلت گلکسی Tab Advanced 2 و Tab Advanced 2 XL منتشر شده که در ادامه می توانید مشاهده نمایید:

Tab Advanced 2 Tab Advanced 2

 

 

تماشا کنید: آیا سنسورهای گلکسی نوت ۹ دستخوش تغییر می شوند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    با اضافه شدن امکانات چند پنجره ای در اندروید . حالا خرید تبلت نسبت به گذشته منطقی تر به نظر میاد . قبلا که فقط یه صفحه بزرگ بود و نمیشد کار خاصیش کرد مثل گوشی بود

مطالب پیشنهادی