ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Xiaomi Mi Mix 3 شیائومی
تکنولوژی

مشخصات داخلی و قیمت شیائومی Mi MIX 3 مشخص شد

پیش از این رندر‌ها و طرح‌هایی از شیائومی Mi MIX 3 لو رفته بود که نشان می‌داد این موبایل به دوربین جهنده و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شده است. حال اطلاعات و تصاویر زنده‌‌ی زیادی از پرچمدار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

پیش از این رندر‌ها و طرح‌هایی از شیائومی Mi MIX 3 لو رفته بود که نشان می‌داد این موبایل به دوربین جهنده و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شده است. حال اطلاعات و تصاویر زنده‌‌ی زیادی از پرچمدار بعدی این برند چینی منتشر شده که نشان می‌دهد چه نسخه‌هایی از این گوشی عرضه خواهند شد و هر کدام چه قیمتی خواهند داشت.

همان گونه که انتظار می‌رفت، شیائومی قصد دارد پرچمدار بی حاشیه سال بعد خود را در دو مدل عرضه کند؛ یک مدل معمولی که از بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد و مدل پیشرفته‌تری که قسمت پشت بدنه‌ی آن از جنس سرامیک ساخته شده باشد.

در هر صورت مشخصات داخلی آنها شبیه به یکدیگر بوده و تنها تفاوتشان جنس بدنه‌هایشان است. این مسئله بدین معنی است که هر دو این نسخه‌ها از یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و دوربین سلفی جهنده بهره خواهند برد.

پیش از این گفته شده بود که این موبایل به همراه حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه خواهد شد اما تصاویر زنده منتشر شده از قاب پشتی موبایل، این شایعات را رد کرده اما هنوز احتمالش وجود دارد که قابلیت یاد شده در نشخه های پیشرفته این گوشی تعبیه گردد.

دوربین سلفی  Mi MIX 2S پایین نمایشگرش قرار داشت و باعث شده بود که قسمت بیشتری از نمایشگر آن اشغال شود اما اکنون با توجه به بهره‌گیری از دوربین جهنده به نظر میرسد شیائومی بتواند حاشیه‌های پایینی را بسیار باریکتر کند و نسبت نمایشگر به بدنه را اندکی بالا ببرد. این مسئله موجب می‌شود که این مدل به موبایلی تقریباً بدون حاشیه تبدیل شود.

قیمت نسخه‌های متفاوت شیائومی Mi MIX 3 به شرح زیر است؛

  • نسخه معمولی با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۵۱۰ دلار عرضه می‌شود اما مدل سرامیکی با همین مشخصات ۶۶۰ دلار قیمت دارد.
  • نسخه معمولی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۵۵۵ دلار عرضه می‌شود اما مدل سرامیکی با همین مشخصات ۷۰۵ دلار قیمت دارد.
  • نسخه معمولی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۰۰ دلار عرضه می‌شود اما مدل سرامیکی با همین مشخصات ۷۵۰ دلار قیمت دارد.
  • نسخه معمولی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۴۵ دلار عرضه می‌شود اما مدل سرامیکی با همین مشخصات ۷۹۵ دلار قیمت دارد.

گفته می‌شود این گوشی تا شهریورماه امشال به بازار تلفن‌های هوشمند عرضه شود.

 

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید Mi Mix 2S خبر از دستیار هوش مصنوعی جدید این شرکت می‌دهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    خوب ارزونه ولی حیف آلمان نمیاد

مطالب پیشنهادی