ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو A5
تکنولوژی

گوشی اوپو A5 رسما معرفی شد

اوپو از جمله شرکت های چینی است که این روزها به خاطر معرفی موبایل هایی نظیر فایند اکس حسابی خبرساز شده و نامش را بر سر زبان ها انداخته است. این شرکت صبح امروز از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۳

اوپو از جمله شرکت های چینی است که این روزها به خاطر معرفی موبایل هایی نظیر فایند اکس حسابی خبرساز شده و نامش را بر سر زبان ها انداخته است. این شرکت صبح امروز از تازه ترین گوشی میان رده خود به نام اوپو A5 رونمایی کرد که پیشتر جزئیات مربوط به آن در وبسایت رگورلاتوری چین موسوم به TENAA لو رفته بود و حالا شرکت سازنده مهر تاییدی بر آنها زده است.

اوپو فایند اکس

اوپو A5 به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی LCD با رزلوشن تصویر ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹:۹ مجهز است و به پیروی از اپل و البته بسیاری از پرچمداران چینی بازار بریدگی نمایشگر دارد.

چیپست در نظر گرفته شده برای اوپو A5 همان اسنپدراگون ۴۵۰ است که چهار هسته پردازشی دارد و سرعت کلاکی برابر با ۱.۸ گیگاهرتز را از خود به نمایش میگذارد. وبسایت رسمی اوپو از وجود رم چهار گیگابایتی برای این موبایل خبر داده اما در فهرست اطلاعات مندرج در سایت رگولاتوری چینی به سه گیگابایت رم برای اوپو A5 اشاره رشده است. حافظه داخلی گوشی میان رده جدید اوپو نیز برابر با ۶۴ گیگابایت عنوان شده که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را ارتقاء داد.

اوپو A5

در بخش پشتی بدنه دستگاه نیز یک دوربین دوگانه خود نمایی می کند که ترکیب لنزهای ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و ۲ مگاپیکسل با گشودگی دهانه لنز f/2.4 برای عمق سنجی و ثبت تصاویر پرتره را شامل می شود.

اما ابعاد محصول تازه اوپو نیز برابر با ۱۵۶.۲ در ۷۵.۶ در ۸.۲ میلیمتر عنوان شده و وزن آن برابر با ۱۶۸ گرم ذکر شده است. لازم است اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز قطعات این موبایل را هم یک باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین می کند که به لطف چیپ ۱۴ نانومتری کم مصرفی که برایش در نظر گرفته شده انرژی گوشی به شکلی بهینه مصرف خواهد شد.

اوپو A5 با قیمت ۲۲۵ دلار از همین امروز در بازار چین قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی