ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکنر سه بعدی چهره
تکنولوژی

مدلی به صرفه از گلکسی اس 10 با حسگر اثر انگشت روی لبه کناری در راه است

در حالی که در هفته های اخیر اخبار بسیاری در مورد گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شده، ولی تنها می توان روی اعتبار برخی از آنها حساب کرد. در این بین وبسایت SamMobile از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

در حالی که در هفته های اخیر اخبار بسیاری در مورد گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شده، ولی تنها می توان روی اعتبار برخی از آنها حساب کرد. در این بین وبسایت SamMobile از سایت هایی است که سابقه خوبی در ارائه اطلاعات صحیح از گوشی های آتی سامسونگ دارد. این منبع اخیراً اطلاعاتی در مورد 3 مدل گلکسی اس 10 ارائه کرده است.

این منبع اشاره کرده که یکی از مدل های گلکسی اس 10 از حسگر اثر انگشت قرار گرفته در کنار گوشی بهره مند خواهد بود. علاوه بر این اعلام شده که گکلسی اس 10 پلاس دارای دوربین 3 گانه با لنزی فوق عریض خواهد بود.

به این ترتیب ادعا شده که سری گلکسی اس 10 در سه مدل معرفی خواهد شد. مدل پلاس نمایشگری 6.44 اینچی خواهد داشت، گلکسی اس 10 به نمایشگر 6.2 اینچی مجهز خواهد شد، در حالی که این بار یک مدل به صرفه تر با نمایشگری 5.8 اینچی نیز معرفی خواهد شد.

گلکسی اس 10

به منظور حفظ قیمت رقابتی، سامسونگ مدل به صرفه تر را به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب کناری مجهز خواهد کرد. همچنین این مدل دارای نمایشگر بی کران ولی از نوع تخت و بدون لبه های خمیده کناری خواهد بود.

البته دو مدل گران قیمت تر همچنان نمایشگرهایی با لبه های خمیده و با حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر خواهند داشت. اگر در مدل با نمایشگر 5.8 اینچی فناوری تشخیص چهره سه بعدی تعبیه شود، مایه تعجب خواهد بود.

در مورد دوربین سه گانه گلکسی اس 10 پلاس نیز گفته شده که دوربین سوم زاویه دید 123 درجه، گشودگی دیافراگم f1.9 در کنار حسگری 16 مگاپیکسلی را ارائه خواهد داد، دوربین دیگر دارای حسگری 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر خواهد بود و در نهایت دوربین سوم با حسگری 13 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f2.4 تصاویر تله فوتو ثبت خواهد کرد.

گلکسی اس 10
طرحی از گلکسی اس 10 پلاس در کنار گلکسی اس 10

البته ادعا شده که متأسفانه دوربین مجهز به لنز عریض در مدل پلاس از قابلیت های فوکوس خودکار یا لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره نخواهد برد. SamMobile اشاره ای به مشخصات دوربین های گلکسی اس 10 و نسخه به صرفه تر نکرده است.

گمان می رود تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه مدلی به صرفه، به تحت فشار قرار گرفتن این شرکت از سوی رقبای چینی مرتبط باشد. شاید هم به این ترتیب کره ای ها قصد داشته باشند افزایش قیمت مدل های پریمیوم را پنهان کنند.

 

 

تماشا کنید: سامسونگ کیفیت نمایشگر گلکسی J6 را به رخ می کشد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • r-age
    r-age | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    هیچ شوقی نیس...با این قیمت ها...

  • پیشرو
    پیشرو | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    اینم کپی از سونی

    • Hamed Piusi
      Hamed Piusi | ۱۷ تیر ۱۳۹۷

      جای حسگر اثزانگشت رو میگی مگه نه ? ? آخرش بقیه برندها اونقد از سونی کپی خواهند کرد که در نهایت میگن سونی بیا تو یه طرح بده ما از روی اون گوشی بسازیم

مطالب پیشنهادی