ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا X6
تکنولوژی

پوستر تبلیغاتی نوکیا X5 خبر از معرفی در 20 تیر ماه می دهد

کمپانی HMD Global برای اولین بار بریدگی نمایشگر را در گوشی نوکیا X6 تعبیه کرد و به نظر می رسد این روند در گوشی میان رده نوکیا 5.1 پلاس (یا با نام نوکیا X5) نیز ادامه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

کمپانی HMD Global برای اولین بار بریدگی نمایشگر را در گوشی نوکیا X6 تعبیه کرد و به نظر می رسد این روند در گوشی میان رده نوکیا 5.1 پلاس (یا با نام نوکیا X5) نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش وبسایت اندروید هدلاینز پوستر تبلیغاتی که از این گوشی در شبکه اجتماعی بایدو چین فاش شده خبر از رونمایی از میان رده نوکیا X5 در 11 جولای (20 تیر ماه) می دهد.

بنا بر آنچه که در پوستر به چشم می خورد، گوشی نوکیا X5 (یا نوکیا 5.1 پلاس) دارای بریدگی نمایشگر است و اجزای دوربین اصلی آن به صورت عمودی در قاب پشتی جای گرفته اند.

منبع اعلام کننده این خبر همچنین ادعا کرده که نوکیا X5 دو انتخاب حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد: یک مدل با 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی معادل 120 دلار، در کنار یک مدل 64 گیگابایتی و با قیمتی معادل با 150 دلار.

نوکیا X5

در بحث مشخصات سخت افزاری نیز پیشتر منابعی اعلام کرده بودند که چیپست مدیاتک در کنار رم 3، 4 یا 6 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد، نمایشگر آن 5.86 اینچی با رزولوشن 720 در 1520 پیکسلی خواهد بود و مجهز به دوربین سلفی دوگانه با رزولوشن های 13 و 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

از آنجایی که به دو نام متفاوت X5 و 5.1 پلاس اشاره شده، شاید در نهایت نام گوشی جدید بسته به بازارهای متفاوف، مختلف باشد.

منبع منتشر کننده این خبر همچنین اعلام کرده که HMD در نظر دارد حداقل دو گوشی هوشمند نوکیای دیگر را تا پیش از پایان سه ماهه سوم 2018 (حدوداً تا اوایل مهر ماه) معرفی کند.

علاوه بر این ادعا شده که این شرکت در حال کار روی یک گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 710 در کنار مدلی احتمالاً با اسنپدراگون 845 (شاید با نام نوکیا 9) است که انتظار می رود پیش از پایان سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی شوند.

تصویر تیتر مطلب مربوط به نوکیا X6 است.

 

تماشا کنید: تست مقاومت نوکیا ۳۳۱۰ با جریان برق یک میلیون ولتی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    پشتش؟

مطالب پیشنهادی