ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید سامسونگ از قابلیت سنجش فشار خون بهره خواهد برد

چندی پیش شایعاتی درباره‌ی ساعت هوشمند جدید سامسونگ  به گوش رسید و گزارش شد که Gear S4 احتمالاً به سیستم عامل Android Wear یا Wear OS مجهز خواهد بود و برخلاف نسل‌های قبلی از تایزن (سیستم عامل مخصوص سامسونگ) ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

چندی پیش شایعاتی درباره‌ی ساعت هوشمند جدید سامسونگ  به گوش رسید و گزارش شد که Gear S4 احتمالاً به سیستم عامل Android Wear یا Wear OS مجهز خواهد بود و برخلاف نسل‌های قبلی از تایزن (سیستم عامل مخصوص سامسونگ) بهره نمی‌برد. حال شواهدی از این پوشیدنی‌ها بدست آمده که نشان می‌دهد قابلیت سنجش فشار خون در آن‌ها تعبیه خواهد شد.

این مشخصات  توسط افشاگری بنام Ice Universe لو رفته که پیش از این سابقه فاش کردن جزئیات زیادی از گجت‌های سامسونگ را برعهده داشته است. او با انتشار متنی در توییتر خاطرنشان کرده که این پوشیدنی‌ها با نام گلکسی واچ عرضه خواهند شد.

از آنجایی که این گجت قرار است بر اساس سیستم عامل اندورید طراحی شود، نام‌گذاری گلکسی برای آن چندان هم عجیب و غیر منتظره نیست چرا که تقریباً تمامی موبایل‌های شرکت کره‌ای که از سیستم عامل اندروید بهره‌مند هستند، گلکسی نام دارند و به نظر می‌رسد از این پس نیز کمپانی یاد شده چنین روشی برای نام‌گذاری گجت‌های پوشیدنی خود پیش بگیرد.

با توجه به پست منتشر شده توسط این افشاگر به نظر می رسد که پوشیدنی یاد شده از پکیج PLP بهره ببرد. PLP (که از سروا‌ژه‌های عبارت Panel Level Package به معنی بسته بندی سطحی پنل گرفته شده است)، در واقع تکنولوژی خاصی برای ساخت است که سعی دارد پردازنده‌های پوشیدنی‌ را کوچکتر و ارزانتر تولید کند.

طبق جزئیات منتشر شده، ساعت هوشمند جدید سامسونگ به همراه رابط کاربری تازه‌ و باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه گردد. البته باید گفت این اطلاعات همگی در حد شایعه بوده و شرکت کره‌ای هیچکدام از جزئیات بدست آمده را تایید نکرده است.

در هر حال پیش از گفته شده بود که Gear S4 یا گلکسی واچ قرار است به همراه گلکسی نوت 9 در روز ۱۸ مرداد معرفی گردد و باید دید این ساعت هوشمند با چه نام و مشخصاتی عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: کیس محافظی که فشار خون شما را اندازه گیری می کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Gimli
    Gimli | ۱۷ تیر ۱۳۹۷

    الان s3 که دو چهارصد قیمت داره دیگه اینو خدا بخیر کنه :/

  • آریا
    آریا | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    اها این شد. تایزن مزخرف رو بی خیال شد

  • میلاد
    میلاد | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    دمش گرم

مطالب پیشنهادی