ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فوتبال به خانه برمی گردد
تکنولوژی

پیش بینی الکسا از قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸

۵۲ سال از آخرین قهرمانی سه شیرها در جام جهانی می گذرد و حالا انگلیس از هر زمانی به دستیابی به این رویا نزدیک تر شده است. این کشور پس از صعود از مرحله حذفی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

۵۲ سال از آخرین قهرمانی سه شیرها در جام جهانی می گذرد و حالا انگلیس از هر زمانی به دستیابی به این رویا نزدیک تر شده است. این کشور پس از صعود از مرحله حذفی یاران فالکائو را از به خانه فرستاد و شب گذشته هم با درخشش «پیکفورد» از سد سوئد شگفتی ساز گذشت.

در تمام این مسابقات طرفداران پرشور سه شیرها در استادیوم ها و رسانه های اجتماعی یکصدا این جمله را تکرار می کردند: فوتبال به خانه برمی گردد

این عبارت در واقع بخشی از سرود رسمی فوتبال انگلیس به نام «سه شیرها» است که در سال ۱۹۹۶ و حین برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا معرفی شد. در آن سال میزبانی مسابقات بر عهده انگلیسی ها قرار داشت. فوتبال به خانه برمی گرددفوتبال انگلیس علی رغم برخورداری از زیرساخت های قابل توجه و لیگ قوی در دهه های اخیر از دستیابی به افتخار قابل توجه بازمانده و همین امر باعث شده هواداران آن بیش از پیش تشنه قهرمانی باشند. این روزها اغلب وب سایت های ورزشی و غیرورزشی، رسانه های اجتماعی از توییتر و فیسبوک گرفته تا اینستاگرام، سرشار از عبارت فوتبال به خانه برمی گردد، شده اند.

در جدیدترین موارد از این دست الکسا، اسپیکر هوشمند آمازون هم وارد گود شده و در پاسخ به سوال « آیا فوتبال به خانه برمی گردد ؟ » پیش بینی خود از قهرمان جام را بیان می کند:

۵۲ سال جریحه دار شدن مرا از رویاپردازی باز نمی دارد. البته امیدوارم بازی دوباره به پنالتی کشیده نشود چون مدارهایم طاقت استرس را ندارند.

علاقه الکسا به فوتبال به همین جا ختم نشده و حالا علاوه بر توضیح نحوه برد انگلیس برابر کلمبیا، اطلاعاتی را درباره اطلاعات بازی و جزئیات به ثمر رسیدن گل ها نیز ارائه می کند.

در صورتی که انگلیس با شکست کروات ها راهی فینال شود - که چندان هم دور از ذهن به نظر نمی رسد- بعید نیست دیگر دستیارهای هوشمند نظیر کورتانا و بیکسبی هم شعار فوتبال به خانه برمی گردد را سر دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۷ تیر ۱۳۹۷

    بلژیک یا فرانسه س

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۷ تیر ۱۳۹۷

    عمرا انگلیس قهرمان بشه ..بازی های انگلیس چرت ترین بازی های جام بودند ..

  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۱۷ تیر ۱۳۹۷

    فوتبال قابل پیشبینی نیست حالا هی بگید هوش مصنوعی?

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۷ تیر ۱۳۹۷

    ما هیچ ما نگاه ??(پیش بینی ؟!!!)

مطالب پیشنهادی