ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو‌هایی منتسب به شیائومی Mi Max 3 منتشر شد

هر چه به زمان رونمایی شیائومی Mi Max 3 نزدیکتر می‌شویم، جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره‌‌ی آن بدست می آید. پیشتر عکس‌هایی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که نشان داد چه سخت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۳

هر چه به زمان رونمایی شیائومی Mi Max 3 نزدیکتر می‌شویم، جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره‌‌ی آن بدست می آید. پیشتر عکس‌هایی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که نشان داد چه سخت افزاری در آن تعبیه شده است. علاوه بر این به تازگی دو ویدیو از فبلت جدید شیائومی منتشر شده که جزئیات بیشتری را برای طرفداران این برند فاش می‌کند.

دو ویدیوی کوتاه منتشر شده در فضای مجازی به دو نسخه طلایی و مشکی شیائومی Mi Max 3 اختصاص دارد اما اینکه دو گوشی یاد شده ماکت هستند یا خیر، اطلاعات درج شده روی آن می‌تواند اطلاعاتی از این مدل تلفن هوشمند به کاربران بدهد.

طبق مشخصات بدست آمده از این ویدیو، Mi Max 3 از صفحه نمایش ۶.۹ اینچی بهره می‌برد و دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در بدنه‌ی پشتی این موبایل تعبیه شده است. علاوه بر این یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که می‌تواند از نقاط قوت آن به حساب آید.

پیش از این گفته شده بود که میان رده‌ی بعدی شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد و در نسخه‌هایی با ۳،۴ یا ۶ گیگابایت رم به همراه ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که می‌تواند دست طرفداران این برند را برای خرید باز بگذارد.

البته زمزمه‌هایی در زمینه‌ی عرضه یک نسخه‌ی پرو از این موبایل به گوش می‌رسد که طبق آن قرار است Mi Max 3 پرو با یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰، دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری مشابه مدل معمولی عرضه گردد اما هنوز کمپانی چینی این مسئله را تایید نکرده است.

پیش از این کمپانی چینی با انتشار ویدیویی تازه، از معرفی یک موبایل جدید خبر داده و با توجه به مشخصات لو رفته اخیر، می توان حدس زد که Mi Max 3 همان موبایلی است که قرار است به نمایش گذاشته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohamadmehddi
    mohamadmehddi | ۱۷ تیر ۱۳۹۷

    چرا از ایفون تقلید میشه

    • Hamid Ahmadnia
      Hamid Ahmadnia | ۱۷ تیر ۱۳۹۷

      الان فقط دوربینش شبیه آیفون ایکسه که اونم بخاطر طراحیه بردش افقی مجبورن بزنن

  • علی مقیمی
    علی مقیمی | ۱۷ تیر ۱۳۹۷

    من که مکس ۲ داشتم .موتور برقی بود واسه خودش ..دوباره هوس گوشی گنده مثل مکس۳ کردم :)

مطالب پیشنهادی