ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آغاز دور جدید فروش بسترن B30

شرکت بهمن موتور مرحله جدید فروش بسترن B30 را به صورت پیش فروش آغاز می کند. فروش بسترن B30 با تعداد محدود و به صورت اینترنتی، از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه ( 20 تیر) ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

شرکت بهمن موتور مرحله جدید فروش بسترن B30 را به صورت پیش فروش آغاز می کند.
فروش بسترن B30 با تعداد محدود و به صورت اینترنتی، از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه ( 20 تیر) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.در این خودرو از موتوری با حجم 1.6 لیتر که متناسب با سایز خودورهای متوسط است کمک گرفته شده است، طراحی موتور به نحوی است که از زنجیر تایم استفاده شده است. این مدل طراحی منجر به کاهش صدای خودرو و همچنین عدم احتیاج به تعویض زنجیر تایم برای تمام طول عمر موتور گردیده که به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو می انجامد.فروش بسترن B30سری موتورهای 4GB که توسط شرکت FAW توسعه داده شده است از توان و بازدهی بالا و مصرف انرژی مناسبی برخوردار است؛ استاندارد آلایندگی این موتورها یورو 5 بوده لذا با محیط زیست سازگاری متناسبی دارند.توان تولیدى موتور این خودرو 107 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن 155 نیوتون بر متر است. همچنین گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (AT) کد F21 ساخت کمپانی آیسین (Aisin) ژاپن این خودرو را همراهی می کند.
بسترن B30 که تا کنون با استقبال خوب متقاضیان همراه بوده است یکی از محصولات با کیفیت شرکت بهمن موتور به شمار می آید. این خودرو در رده خود، تنها محصولی است که موفق به کسب 4 ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهران بدانی
    مهران بدانی | ۱۹ تیر ۱۳۹۷

    دیجیاتو جان آخه ملت پول دارن که تو هم پشت سر هم شرایط فروش خودرو میزاری

  • MaGd Tn
    MaGd Tn | ۱۸ تیر ۱۳۹۷

    اینکه می گن قیمت روز، احتمالات تحریم های جدید رو مد نظر قرار می دن... :شااااید بتونیم گرون تر بفروشیم ?

مطالب پیشنهادی