ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل اکسپریا XZ2 Premium سونی
تکنولوژی

اکسپریا XZ2 Premium سونی سنگین ترین پرچمدار دنیا در چند سال اخیر است

موبایل جدید اکسپریا XZ2 Premium سونی که قرار است روز ۳۰ جولای (۸ مرداد) در آمریکا عرضه گردد، نه تنها یکی از گران قیمت ترین موبایل های تولیدی تاریخ این برند ژاپنی است، بلکه یکی از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

موبایل جدید اکسپریا XZ2 Premium سونی که قرار است روز ۳۰ جولای (۸ مرداد) در آمریکا عرضه گردد، نه تنها یکی از گران قیمت ترین موبایل های تولیدی تاریخ این برند ژاپنی است، بلکه یکی از سنگین وزن ترین تلفن های هوشمند رده بالای دنیا در چند سال اخیر نیز به شمار می رود.

طبق اطلاعات موجود، نسخه آمریکایی موبایل مورد بحث ۲۳۲ گرم وزن خواهد داشت، که این یعنی هیچ موبایلی در طی سالیان اخیر از این جهت به گرد پای آن نمی رسد. اگر در میان پرچمداران و موبایل های رده بالای تولیدی گشتی بزنید، سنگین وزن ترین هایی چون گلکسی S8 اکتیو سامسونگ و آیفون 8 پلاس را می یابید که به ترتیب تنها ۲۰۸ و ۲۰۲ گرم وزن دارند.

موبایل اکسپریا XZ2 Premium سونی

همانند اکسپریا XZ2 که چندین ماه پیش راهی بازار شده بود، موبایل اکسپریا XZ2 Premium سونی نیز از یک فریم مستحکم آلومینیومی و پوششی از شیشه سه بعدی منحنی در بخش پشتی و نمای جلویی برخوردار است. به دلیل وجود همین شیشه منحنی در پشت ضخامت این موبایل گران قیمت در بیشترین حالت برابر با ۱۱.۹ میلی متر است که آن را از این جهت نیز در رتبه بالایی در میان رقبایش قرار می دهد.

گرچه سایر مشخصات سخت افزاری این محصول تازه کاملاً چشمگیر و قابل قبول هستند، اما به طور حتم دست گرفتن گجتی تا به این حد سنگین می تواند تجربه ای ناخوشایند برای کاربران آن بر جای بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • shs77
    shs77 | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    من قبول دارم .زن این گوشی و ضخامتش اصلا قابل قبول نیست اما فقط که نباید نقاط ضعف رو گفت! دوربین این گوشی در شب رقیب نداره و کلی کلیپ و... منتشرشده که براحتی گوشی مثل S9 رو شکست میده و فقط P20 پرو میتونه بهش نزدیک بشه!

    چرا درباره اینکه اولین گوشی هست که فیلم 4K HDR با خروجی واقعی HDR (یعنی بصورت 10 بیتی) میگیره صحبت نمیکنید؟! چرا درباره صفحه 4K HDR این گوشی چیزی نمیگید؟!
    هنوز هیچ شرکتی گوشی با این مشخصات خارق العاده نزده و با بقیه گوشی ها خیلی فاصله داره اما خب متاسفانه طراحیش ضعف های بزرگی داره و احتمالا بخاطر همین هست که در اکثر کشور ها عرضه نمیشه

  • herogame
    herogame | ۱۹ تیر ۱۳۹۷

    من یه گوشی xz premium دارم ولی انصافا بخوایم قضاوت کنیم سنگینه نسبت به گوشی های دیگه ولی از طرفی کیفیت ساختش فوق العادست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی