ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل پرچمدار فبلت Note 10 آنر
تکنولوژی

موبایل پرچمدار Note 10 آنر به زودی رونمایی خواهد شد

بر اساس پوستری رسمی که در فضای مجازی منتشر شده، برند آنر به عنوان موبایل ساز چینی زیر مجموعه کمپانی هواوی قصد دارد به زودی موبایل پرچمدار Note 10 را راهی بازار کند. پوستر زیر که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

بر اساس پوستری رسمی که در فضای مجازی منتشر شده، برند آنر به عنوان موبایل ساز چینی زیر مجموعه کمپانی هواوی قصد دارد به زودی موبایل پرچمدار Note 10 را راهی بازار کند.

پوستر زیر که توسط حساب رسمی برند آنر در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده نشان می دهد که این شرکت به جای Note 9 که بسیاری انتظار عرضه آن را می کشیدند، قرار است در آینده نزدیک فبلت بالارده بعدی خود را با نام Note 10 و در شهر پکن رونمایی کند.

موبایل پرچمدار فبلت Note 10 آنر

جز بهره مندی فبلت غول پیکر مذکور از یک نمایشگر با کیفیت ۶.۹ اینچی ساخت سامسونگ، هیچ اطلاعات تایید شده دیگری در خصوص Note 10 آنر در دست نداریم. البته یک شایعه نیز خبر از بهره مندی آن از باتری پرحجم ۶ هزار میلی آمپر ساعتی می داد، اما این خبر بعدتر تکذیب شد.

انتظار می رود قدرتمندترین فبلت ساخت آنر همانند Honor 10 توان پردازشی خود را از چیپست اختصاصی کایرین 970 دریافت کند. احتمالاً به زودی اخبار تکمیلی در خصوص این موبایل جدید منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی