ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر گیم پلی بازی ایرانی The Tale of Bistun منتشر شد؛ قصه عشق [تماشا کنید]

یکی از شلوغ ترین غرفه های رویداد TGC 2018 به استودیو Black Cube Games و بازی جدید آن ها یعنی The Tale of Bistun تعلق داشت. جدا از قابل بازی بودن نسخه دمو این عنوان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

یکی از شلوغ ترین غرفه های رویداد TGC 2018 به استودیو Black Cube Games و بازی جدید آن ها یعنی The Tale of Bistun تعلق داشت. جدا از قابل بازی بودن نسخه دمو این عنوان طی TGC امسال، طی این نمایشگاه اولین تریلر از گیم پلی این بازی منتشر شد.

The Tale of Bistun داستان کلاسیک عشق فرهاد کوهکن به شیرین را روایت می کند و همان طور که انتظار می رود، وظیفه داریم تا با انجام کارهای مختلفی که بعضاً خطرناک هستند، نظر شیرین را نسبت به فرهاد عاشق جلب کنیم.

جدا از طراحی هنری بازی که رنگ و بویی ایرانی و متفاوت با سایر بازی های این سبک دارد، مواردی همچون درخت مهارت و امکان ارتقا سلاح های فرهاد نیز در روند بازی وجود خواهند داشت.

در تریلر به نمایش درآمده از این بازی می بینیم که فرهاد با استفاده از کمبوهای مختلفی برای از بین بردن دشمنان خودش استفاده می کند و ظاهراً طی رد کردن مراحل با باس فایت هایی هم روبرو خواهیم شد.

The Tale of Bistun به احتمال زیاد طی پاییز سال جاری از طریق استیم منتشر می شود. استودیو بلک کیوب گیمز پیش از این تجربه کار روی بازی هایی مانند الکترون را در کارنامه خود داشته و روی قسمت دوم «شمشیر تاریکی» هم کار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kevin
    kevin | ۱۸ تیر ۱۳۹۷

    خوب بود یکم محیطش خسته کنندست

مطالب پیشنهادی