ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش آیفون X اپل
تکنولوژی

تحلیلگران از توقف عرضه آیفون های 10 و SE در ماه های پیش رو می گویند

بنا بر گزارشی جدید اپل احتمالاً در ماه های آتی عرضه آیفون 10 و آیفون SE را متوقف خواهد کرد. دلیل این موضوع، توجه عموم به آیفون های آتی اعلام شده است. بنا بر گمانه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

بنا بر گزارشی جدید اپل احتمالاً در ماه های آتی عرضه آیفون 10 و آیفون SE را متوقف خواهد کرد. دلیل این موضوع، توجه عموم به آیفون های آتی اعلام شده است.

بنا بر گمانه زنی های پیشین اپل احتمالاً در انتهای تابستان سه مدل آیفون جدید معرفی خواهد کرد؛ یک جایگزین برای آیفون 10 شاید با نام آیفون 11 یا آیفون Xs و با نمایشگر 5.8 اینچی OLED، نسخه پلاس با نمایشگر 6.4 یا 6.5 اینچی OLED با نام احتمالی Xs پلاس یا 11 پلاس و در نهایت یک آیفون ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگری 6.1 اینچی از نوع LCD که شاید آیفون 9 نام داشته باشد.

آیفون 10
آیفون 10

به گزارش شرکت بلوفین که در زمینه تحقیقات مشتریان و بازار فروش فعالیت می کند اپل به این ترتیب قصد دارد تمرکز خود را از روی آیفون های 10 و SE بردارد و روی آیفون های 11، 11 پلاس و 9 متمرکز شود.

تحلیلگران انتظار دارند تقاضای فراوانی برای آیفون های آتی وجود داشته باشد. پیش بینی شده اپل در 6 ماهه دوم سال جاری میلادی تعداد 91 میلیون دستگاه آیفون از مدل های 2018 را تولید کند و این میزان در 6 ماهه ابتدایی سال 2019 نیز به 92 میلیون واحد برسد. به گفته تحلیلگران این میزان فراتر از چرخه معمول است.

آیفون SE

از نظر عرضه انتظار می رود اپل در سه ماهه های سوم و چهارم 2018 و نیز اول و دوم 2019 به ترتیب به تعداد 20 میلیون، 60 میلیون، 45 میلیون و 40 میلیون آیفون را روانه بازارها نماید.

به نظر می رسد آیفون 11 پلاس توجه آن دسته از کاربرانی که آیفون 10 را بسیار کوچک می دانند، به خود جلب کند. همچنین آیفون 9 نیز در بازارهایی که به قیمت حساس تر هستند مورد توجه قرار خواهد گرفت. البته احتمالاً اپل همچنان به عرضه آیفون 8 در چنین بازارهایی ادامه دهد.

در نهایت اعلام شده که عرضه آیفون 10 و آیفون SE احتمالاً در سه ماهه سوم سال جاری میلادی متوقف خواهد شد.

 

 

تماشا کنید: ایلان ماسک با زیردریایی کوچک خود، به نجات پسران تایلندی می رود

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی