ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل پرچمدار فبلت Note 10 آنر
تکنولوژی

بنچمارک منتسب به گوشی آنر نوت 10 خبر از چیپست کایرین 970 می دهد

ساعاتی پیش پوستری منتشر شده بود که خبر از معرفی گوشی پرچمدار آنر نوت 10 در آینده ای نزدیک می داد. به تازگی بنچمارکی منتسب به این گوشی در گیکبنچ منتشر شده که برخی از مشخصات ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

ساعاتی پیش پوستری منتشر شده بود که خبر از معرفی گوشی پرچمدار آنر نوت 10 در آینده ای نزدیک می داد. به تازگی بنچمارکی منتسب به این گوشی در گیکبنچ منتشر شده که برخی از مشخصات احتمالی آن را فاش می کند.

به گزارش وبسایت GSM Arena این گوشی که با اسم رمز «HUAWEI RVL-AL09» معرفی شده احتمالاً همان آنر نوت 10 خواهد بود. در گیکبنچ امتیاز 6818 برای آزمایش چند هسته ای حاصل شده در حالی که در آزمایش تک هسته ای امتیاز 1901 ثبت شده است.

آنر نوت 10

بنا بر اطلاعات این بنچمارک، به پردازنده ای 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.84 گیگاهرتز اشاره شده که می تواند همان چیپست کایرین 970 در آنر نوت 10 باشد. همچنین اعلام شده که این گوشی از 6 گیگابایت رم بهره می برد و به اندروید 8.1 مجهز است.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این در مورد آنر نوت 10 منتشر شده، به نظر می رسد این گوشی از نمایشگری 6.9 اینچی ساخت سامسونگ بهره مند باشد و البته اطلاعات دیگری در مورد آن در دست نیست.

انتظار می رود به زودی شاهد معرفی این پرچمدار در شهر پکن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی