ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام قابلیت «پرسش و پاسخ» را به استوری‌ها اضافه کرد

بعد از معرفی «نظرسنجی» برای استوری‌ها، اینستاگرام به تازگی ویژگی جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده تا کاربران بیشتر با یکدیگر در تعامل باشند. این قابلیت که «پرسش و پاسخ» نام دارد و از چند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۱

بعد از معرفی «نظرسنجی» برای استوری‌ها، اینستاگرام به تازگی ویژگی جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده تا کاربران بیشتر با یکدیگر در تعامل باشند. این قابلیت که «پرسش و پاسخ» نام دارد و از چند هفته پیش نیز زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی‌اش به گوش می‌رسید، به کاربر اجازه می‌دهد در استوری سوال بپرسد و از فالوورها بازخورد بگیرد.

برای استفاده از این ویژگی، بعد از آنکه وارد بخش استوری شدید کافیست روی استیکرها کلیک کرده و سپس آیکون Questions را انتخاب کنید. در نهایت متن سوال را بنویسید و آن را استوری کنید؛ فالوورها هر چند بار که خواستند می‌توانند به سوال جواب بدهند و پاسخ‌ها نیز در قسمت بازدیدهای استوری نمایش داده می‌شود.

پرسش و پاسخ اینستاگرام

همچنین اینستاگرام قابلیتی را فراهم کرده تا کاربر بتواند پاسخ‌ها را نیز دوباره استوری کند. البته برای حفظ حریم شخصی، در هنگام بازنشر جواب‌ها عکس و نام کاربری فالوورها پنهان باقی می‌ماند. ویژگی «پرسش و پاسخ» در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفته و هم اکنون می‌توانید از آن استفاده کنید.

در این چند هفته، اینستاگرام تغییرات مختلفی را به خود دیده است. آن‌ها ابتدا پلتفرم ویدیویی IGTV را به سرویس‌شان آوردند، سپس تماس ویدیویی را معرفی کردند و حالا نیز نوبت به قابلیت جدید استوری رسیده تا ارتباط بین کاربران را بیشتر کند. بد نیست بدانید اینستاگرام ماهیانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rohola
    rohola | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    دیجیاتو حالا میدونیم خبرات ته کشیده ولی خدایی اینا چیه میزاری؟ ??

  • rohola
    rohola | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    واااااییی خخخیییییلللیییی ممنون که اطلاع دادی واقعا لطططططف کردی خدا عوضت بده ایشالله از بزرگی کمت نکنه تو چقددددر خوبی آخخخخههه یعنی یه دونه ای تورو نداشتیم ما چکار میکردیم خددددااااا??

مطالب پیشنهادی