ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی نوا ۳
تکنولوژی

هواوی نوا ۳ معرفی شد؛ کایرین ۹۷۰ و دوربین های دوگانه

هواوی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با عنوان نوا ۳ رونمایی کرد که از آخرین چیپست کایرین، رم قدرتمند و دوربین های دوگانه بهره می برد. هواوی نوا ۳ بر خلاف سری قبلی خود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

هواوی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با عنوان نوا ۳ رونمایی کرد که از آخرین چیپست کایرین، رم قدرتمند و دوربین های دوگانه بهره می برد.

هواوی نوا ۳ بر خلاف سری قبلی خود که به چیپست میان رده مجهز شده بود، از تراشه پرچمدار کایرین ۹۷۰ با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس های ۲.۴ و ۱.۸ گیگاهرتز بهره می برد و از اینرو احتمالا کمپانی چینی قصد تغییر استراتژی های قبلی و تبدیل نوا به یک سری پرچمدار را داشته باشد.

نمایشگر ۶.۳ اینچی این گوشی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ علاوه بر گوشه های خمیده به بریدگی نیز مجهز شده است. هواوی نوا ۳ علاوه بر چیپست مذکور از ۶ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز بهره می برد. هواوی نوا ۳دوربین اصلی دوگانه موبایل با پیکربندی عمودی از سنسورهای ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز f/1.8 تشکیل شده که پایین آن فلش LED قرار دارد. در پنل جلو نیز شاهد دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی و ضریب اف ۲.۰ هستیم که امکان ثبت تصاویر پرتره را به ارمغان می آورد.

پنل پشتی هواوی نوا ۳ تا حدودی منحنی بوده و کلیدهای فیزیکی نیز همگی در لبه سمت راست جا خوش کرده اند. به طور کلی می توان گفت که طراحی موبایل تا حد زیادی شبیه به آنر ۱۰ در ابعاد بزرگتر است.هواوی نوا ۳از دیگر مشخصات این موبایل می توان به اسکنر اثر انگشت در پنل عقب، اندروید ۸.۱ با رابط کاربری EMUI ۸.۲، اسلات هیبرید برای سیم کارت دوم یا کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت و پورت USB از نوع C در لبه پایینی اشاره کرد.

تمامی این امکانات در بدنه ای با ابعاد ۱۵۷ در ۷۳.۷ در ۷.۳ میلی متر و وزن ۱۶۶ گرم قرار گرفته که قرار است در رنگ های صورتی، مشکی، آبی و طلایی به دست مشتریان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • امین جبالی
    امین جبالی | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    آقا گسی از هانر پلی خبر نداره اصلا میاد ایران نمیاد من تو سایتای خارجیم نتونستم راه خریدشو پیدا کنم

  • Hossein__N.B
    Hossein__N.B | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    واااااای عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی