ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر مچ بند هواوی TalkBand B5 [به روز رسانی: تاریخ معرفی مشخص شد]

به تازگی تصویری از مچ بند بعدی هوآوی با نام TalkBand B5 منتشر شده که نشان می دهد کمپانی چینی همچنان به دنبال ترویج ایده ترکیب هندزفری بلوتوث با مچ بند سلامتی است. [digipullqoute place="right"]چینی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۰

به تازگی تصویری از مچ بند بعدی هوآوی با نام TalkBand B5 منتشر شده که نشان می دهد کمپانی چینی همچنان به دنبال ترویج ایده ترکیب هندزفری بلوتوث با مچ بند سلامتی است.

چینی ها استفاده از عدد 4 را موجب بدشانسی می دانند

رندر مورد بحث که توسط افشاگر معروف «ایوان بلس» انتشار یافته، شباهت بسیاری با مدل TalkBand B3 (که در سال 2016 معرفی شد) دارد و احتمالاً هوآوی تنها برخی از مشخصات فنی داخلی را در آن بهبود داده است. نکته جالب توجه استفاده از عدد 5 به جای 4 است که به باورهای چینی و اعتقاد به بدشانس بودن عدد 4 باز می گردد.

مچ بند هوآوی

لازم به اشاره است که مچ بند-هندفری هوآوی از طریق اتصال به گوشی های اندرویدی و iOS امکان برقراری تماس را فراهم کرده و با جدا کردن نمایشگر از بند می توان از آن به عنوان یک هندزفری بلوتوث استفاده کرد. این محصول همچنین قابلیت استریم موسیقی را داشته و توانایی پایش فعالیت هایی مانند پیاده روی، دو، دوچرخه سواری و خواب را هم دارد.

گفتنی است با توجه به تصویر منتشر شده از TalkBand B5 و تاریخ موجود روی نمایشگر آن، به نظر می رسد هوآوی دوشنبه هفته آینده (18 تیر) این محصول جدید را به صورت رسمی معرفی نماید.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 15 تیر ماه 97]

 

به روز رسانی

به گزارش وبسایت فون آرنا، پوستر جدیدی که از TalkBand B5 منتشر شده خبر از معرفی رسمی در 18 جولای (27 تیر ماه) می دهد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی