ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Ticwatch Pro آشنا شوید؛ ساعتی با دو نمایشگر

تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند همیشه در ساخت و تهیه باتری‌هایی با طول عمر بیش از دو روز به مشکل برمی‌خورند. حتی برخی شرکت‌ها پیش از این سعی کرده‌اند که راهکار‌های متفاوتی در پیش بگیرند. بهره ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند همیشه در ساخت و تهیه باتری‌هایی با طول عمر بیش از دو روز به مشکل برمی‌خورند. حتی برخی شرکت‌ها پیش از این سعی کرده‌اند که راهکار‌های متفاوتی در پیش بگیرند. بهره گیری از حالت‌هایی برای ذخیره باتری و استفاده از گرمای بدن کاربر از این راهکارها به شمار می‌رود.

حال یک کمپانی هوش مصنوعی به نام Mobvoi روش جدیدی توسعه داده که می‌تواند انرژی را بهتر ذخیره کرده و گجت را تا ۳۰ روز روشن نگه دارد. شرکت یاد شده موفق شده که این تکنولوژی را در ساعت‌ دو نمایشگره Ticwatch Pro پیاده کند.

این ساعت‌ها هم اکنون در برنامه‌ی اختصاصی فروش آمازون قرار دارند و کاربران اصلی این پلتفرم می‌توانند این ساعت‌ها را تا ۲۴ مردادماه تهیه کنند.

ساعت‌ دو نمایشگره Ticwatch Pro قابلیت‌های خارق العاده‌ی زیادی دارد که دو نمایشگر‌ تعبیه شده برای ذخیره انرژی تنها یکی از ویژگی‌های این گجت ۲۵۰ دلاری است.

روش عملکرد این دو صفحه نمایش‌ بدین شکل است که یک ال سی دی روی یک صفحه‌ی نمایش اولد قرار می‌گیرد. صفحه ال سی دی بالایی زمانی که فعال نیست شفاف می‌ماند و کاربر قادر است که تصاویر به نمایشگر درآمده در صفحه اولد و سیستم‌عامل Wear OS را مشاهده کند. به این ویژگی اصطلاحاً حالت هوشمند گفته می‌شود.

Mobvoi مدعی شده که باتری ۴۱۵ میلی آمپر ساعتی این گجت قادر است که برای ۲ روز از حالت هوشمند پشتیبانی کند. علاوه بر این زمانی که حجم باتری کم شود یا بر حسب دلخواه می‌توان وضعیت ساعت را به حالت ضروری تغییر داد.

در این حالت صفحه ال سی دی بالایی فعال می‌شود و کاربر دیگر نمی‌تواند از ویژگی‌های سیستم عامل Wear OS استفاده کند. اگر باتری پوشیدنی یاد شده کاملاً شارژ شده باشد، کابر می‌تواند به مدت ۳۰ روز از حالت ضروری استفاده کند.

علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد، Ticwatch Pro از قابلیت سنجش فشار خون، پرداختNFC، استریم موسیقی با استفاده از بلوتوث واستاندارد ضد آب IP68 نیز بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن چناری
    محسن چناری | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    به نظر جالب می یاد

مطالب پیشنهادی