ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

زمان عرضه گلکسی نوت 9 نیز مشخص شد

هر چه به زمان رونمایی موبایل گلکسی نوت 9 نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات پیرامون مشخصات و طراحی آن روز به روز بیشتر می شود. حال پس از مشخص شدن زمان معرفی این موبایل، رسانه های کره‌ای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

هر چه به زمان رونمایی موبایل گلکسی نوت 9 نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات پیرامون مشخصات و طراحی آن روز به روز بیشتر می شود. حال پس از مشخص شدن زمان معرفی این موبایل، رسانه های کره‌ای زمان عرضه گلکسی نوت 9 را نیز تخمین زده‌اند.

گفته می‌شود که طراحی این پرچمدار با مدل قبلی خود یعنی گلکسی نوت 8 قدری تفاوت خواهد داشت اما بیشتر تغییرات صورت پذیرفته در موبایل جدید به چیپست جدیدتر، قابلیت فیلمبرداری در نور کم و مهمتر از همه طول عمر بسیار بیشتر باتری آن مربوط خواهد بود. شاید مورد آخر بهترین خبر برای طرفداران سری گلکسی نوت سامسونگ باشد چرا که پیش از این، گوشی یاد شده در قسمت عمر باتری مشکل داشته است.

پس از آن که سامسونگ زمان معرفی موبایل پرچمدار بعدی‌اش را در ویدیویی تبلیغاتی مشخص نمود، به تازگی رسانه های کشور کره‌ جنوبی اعلام کرده‌اند که زمان عرضه گلکسی نوت 9 به احتمال قوی دو هفته پس از رونمایی آن یعنی در ۱۸ مرداد خواهد بود.

بدین ترتیب پرچمدار بعدی سامسونگ روز  ۲ شهریور ماه به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. سال قبل  گلکسی نوت 8 در تاریخ ۲۴ شهریور ماه معرفی شد و به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای به دنبال آن باشد که پیش از عرضه آیفون‌های سال ۲۰۱۸، توجه کاربران را به کهکشانی‌های خود جلب کرده تا رقیب آمریکایی اش را شکست دهد. به همین دلیل است که عرضه‌ی این گوشی را تا این اندازه جلو انداخته است.

از سوی دیگر به تازگی نام گلکسی نوت 9 در لیست‌های سایت چینی کمیسیون ارتباطات فدرال دیده شده است. جزئیات این لیست نشان می‌دهد که نسخه‌ی چینی از دو سیم کارت و تمامی استاندارد‌های ارتباط شبکه ای موجود پشتیبانی خواهد کرد.

نمایشگر ۶.۳ اینچی بسیار روشن، آخرین چیپست اگزینوس، دوربین دوگانه‌ی گلکسی اس 9 پلاس، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و مهمتر از همه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ به شمار می‌رود.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی نوت 8 توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Omiderfani
    Omiderfani | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    به جهنم که حالا هر شرکتی داره گوشی میده. با این وضع کشور اصلا دغدغه هیچکس این نیس که بیاد ببینه وای گوشی جدید فلان شرکت یه کوچولو دریچه دیافراگم دوربینش بزرگ تر شده یا عمر باطریش زیاد شده. خریت بزرگیه 7 یا 8 ملیون پول یه وسیله 170 گرمی بدی ک چی تهش باهاش یه تلگرام بری اینیستا بری یکم وبگردی و حالا چندتا عکس و آهنگ همه این کارارو با گوشیای خیلی مدل پایین اندرویدی ام میشه کرد من خودم عشق تکنولوژی و به روز بودنم تند تند گوشی عوض میکردم الان باید کلیه فروخت تا یه گوشی خرید
    #بدبختی

  • محمد دهقانی
    محمد دهقانی | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    باز سامسونگ داره عجله میکنه..... مثل نوت 7 سوتی میشه احتنالا

    • محمد دهقانی
      محمد دهقانی | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

      احتمالا..... عجله نتیجش همیشه سوتیه

مطالب پیشنهادی