ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرقت ۲۷ هزار دلاری از اپل استور ؛ پلیس به دنبال مظنونین نوجوان

به تازگی اتفاق عجیبی در یکی از فروشگاه‌ی اپل استور واقع در شهر فرزنوی ایالت کالیفرنیا رخ داده است. درحالی که خریداران زیادی در این محل حاضر بودند، ناگهان چهار مرد به این مکان هجوم ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

به تازگی اتفاق عجیبی در یکی از فروشگاه‌ی اپل استور واقع در شهر فرزنوی ایالت کالیفرنیا رخ داده است. درحالی که خریداران زیادی در این محل حاضر بودند، ناگهان چهار مرد به این مکان هجوم آورده و هر گجتی که به دستشان رسیده را جمع آوری کرده و به سرعت فرار کرده‌اند. به گزارش پلیس ۲۶ دستگاه توسط آنها به سرقت رفته که روی هم رفته ۲۷ هزار دلار ارزش داشته‌اند.

ویدیو‌ی ضبط شده توسط دوربین‌ امنیتی نشان می‌دهد که این چهار دزد بسیار سریع و چابک بوده‌اند. این چهار مرد که پلیوری کلاه دار بر تن داشتند و با کشیدن کلاه روی صورتشان سعی داشتند هویت خود را مخفی کنند، یک باره به سمت میز‌های اپل استور هجوم آوردند. جالب اینجاست که خریداران از هجوم ناگهاین این افراد ترسیدند و نتوانستند از جای خود تکان بخورند. این مسئله موجب شد که ۴ سارق بتوانند به راحتی تمامی وسایل دلخواه خود را قاپیده و با خود ببرند.

پلیس فرزنو گزارش داده که در میان گجت‌های به سرقت رفته چندین مدل از تلفن‌های هوشمند اپل نظیر آیفون 6، آیفون 7، آیفون8 و آیفون 10 نیز دیده می‌شود. تمامی این موبایل‌ها به همراه دیگر مک بوک‌های دزدیده شده به میز‌های این فروشگاه بسته شده بودند اما سارقین موفق شده‌ بودند به هر ترتیب آنها را از میز جدا کرده و با خود ببرند.

یکی از مشتریان شجاع سعی کرد که راه خروج را سد کرده و کمی برای مامورین امنیتی زمان بخرد اما اولین سارق به وی برخورد کرد و او را از سر راه برداشت.

طبق تحقیقات پلیس، گروه سارقین متشکل از این ۴ نفر به علاوه یک راننده بوده و آنها به دنبال ۵ مظنون ۱۶ تا ۱۸ ساله هستند. نیروی پلیس گمان می‌برد که یک دسته به خصوصی از سارقان می‌توانند عاملین طراحی این دزدی باشند چرا که پیش از این نیز سرقت‌هایی با استراتژی مشابه در همین شهر صورت پذیرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فریب باران آریا مهرو نخورید.اون مزدور ال جی هستش.راستی پای هاوس هم بچه آخونده.ترتیبشو بدین.
    فریب باران آریا مهرو نخورید.اون مزدور ال جی هستش.راستی پای هاوس هم بچه آخونده.ترتیبشو بدین. | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    خون یه ایرانی اصیل تو رگاشونه?

    • OLD
      OLD | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

      همه ایرانی ها عین خانواده شما نیستن عزیزم :)

مطالب پیشنهادی