ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طرح مفهومی از اپل واچ سری 4 و آیپد پرو 11 اینچی
تکنولوژی

انتشار طرح هایی مفهومی از آیپد پرو 11 اینچی و اپل واچ سری 4

دیروز تحلیلگر مشهور مینگ چی کو دیدگاه های خود در خصوص آیپد جدید در شرف معرفی و همچنین نسل تازه ساعت های هوشمند اپل یعنی اپل واچ سری 4 را در اختیار عموم گذاشت. بر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

دیروز تحلیلگر مشهور مینگ چی کو دیدگاه های خود در خصوص آیپد جدید در شرف معرفی و همچنین نسل تازه ساعت های هوشمند اپل یعنی اپل واچ سری 4 را در اختیار عموم گذاشت. بر اساس همین گمانه زنی ها گرافیست های وبسایت 9to5mac اقدام به ارائه طرح های مفهومی از این محصولات جدید کرده اند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

تحلیلگر تایوانی معتقد است که اپل واچ سری 4 با نمایشگری بزرگتر و حاشیه های زائد کمتر رونمایی خواهد شد. او ابعاد دو نمایشگر به کار رفته در نسل جدید ساعت هوشمند اپل را ۱.۵۷ و ۱.۷۸ اینچ پیش بینی کرده است. در حال حاضر دو مدل ۳۸ و ۴۲ میلی متری اپل واچ ها حاشیه ای نسبتاً زیاد و نه چندان ناخوشایندی را در کناره های نمایشگر خود دارند. بنابراین نمایشگرهای بزرگتر می توانند در همان شاسی سابق جای بگیرند.

طرح مفهومی از اپل واچ سری 4 و آیپد پرو 11 اینچی

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، در صورت کاهش حاشیه ها و افزایش ابعاد صفحه نمایش در اپل واچ سری 4، به احتمال زیاد شاهد افزایش انحنا در گوشه های شیشه محافظ نمایشگر خواهیم بود، مشابه آن چیزی که در آیفون X سال گذشته اتفاق افتاد.

به طور حتم این تغییر کوچک در ابعاد نمایشگر هیجان بزرگی را در میان خریداران ایجاد خواهد کرد، ضمن این که تجربه کاربری این پوشیدنی هوشمند را نیز به شکل قابل ملاحظه ای ارتقا می دهد. اعداد از قبل بزرگتر دیده می شوند و نیاز شما برای اسکرول کردن به کمک Digital Crown کمتر خواهد شد.

مینگ چی کو همچنین پیش بنی کرده است که در پاییز امسال شاهد رونمایی از دو آیپد جدید خواهیم بود. آیپدهایی که به لطف حذف دکمه هوم از حاشیه های بسیار باریکتری در اطراف صفحه نمایش خود برخوردار خواهند بود.

مدل اولی جایگزین مستقیم نسخه فعلی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، البته با بدنه ای کوچکتر خواهد بود. مدل دومی نیز با نمایشگر ۱۱ اینچی خود یک عضو کاملاً جدید (و البته جایگزین احتمالی آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی فعلی) در خانواده تبلت های اپل به حساب خواهد آمد. انتظار می رود هر دوی این آیپدها مجهز به فناوری Face ID و فاقد هرگونه دکمه هوم باشند.

طرح مفهومی از اپل واچ سری 4 و آیپد پرو 11 اینچی

وقتی صحبت از حضور سنسورهای فناوری تشخیص چهره سه بعدی به میان می آید، یک سوال مهم به ذهن همه خطور می کند، آیا آیپدها نیز مجهز به بریدگی بالای نمایشگر می شوند؟ در پاسخ باید گفت که احتمال آن کم است. ضخامت بریدگی بالای نمایشگر آیفون 10 با حاشیه بالای نمایشگر آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی برابر است، بنابراین اگر اپل بخواهد که این ابعاد را در بخش بالایی حفظ و در عوض اقدام به کاهش حاشیه پایینی نمایشگر کند، دیگر نیازی به تعبیه شکاف در این بخش نخواهیم داشت.

در کنار اپل واچ سری 4 و آیپد جدید، انتظار می رود که در رویداد پاییز امسال اپل شاهد رونمایی از یکی دو کامپیوتر رومیزی جدید مک و حتی عضوی تازه از خانواده آیفون ها باشیم. همه چیز تا چند ماه آینده روشن تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    امسال اپل میترکونه.

مطالب پیشنهادی