ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر قلم S Pen گلکسی نوت 9 را در پوستر تبلیغاتی سامسونگ ببینید

پوستر تبلیغاتی مربوط به گلکسی نوت 9 به تازگی از سوی یکی از افشاگران معروف چینی به نام Ice Universe منتشر شده که ضمن تأیید شایعات قبلی، برای اولین بار نسل جدید قلم اس پن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

پوستر تبلیغاتی مربوط به گلکسی نوت 9 به تازگی از سوی یکی از افشاگران معروف چینی به نام Ice Universe منتشر شده که ضمن تأیید شایعات قبلی، برای اولین بار نسل جدید قلم اس پن (S Pen) را به طور کامل در برابر چشمان ما قرار می دهد.

این کاربر در حساب کاربری خود در توییتر، پوستر تبلیغاتی جدیدی را برای فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر کرده که در زیر این تصویر را می بینید.

طراحی این قلم استایلوس به اندازه قلم گلکسی Tab S4 انقلابی نیست، اما نسبت به قلم گلکسی نوت 8 زوایای تند تری دارد. در این تصویر هیچکدام از ویژگی های مورد انتظار قلم S Pen جدید سامسونگ را نمی توان تأیید کرد.

گزارشات حکایت از آن دارند که قلم S Pen گلکسی نوت 9 از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند. بنابراین می توان قابلیت های متعددی برای آن متصور شد، مثلاً کنترل پخش موزیک یا کارکرد به عنوان ریموت شاتر دوربین.

در این تصویر می توان چیدمان افقی دوربین دوگانه در پشت بدنه گلکسی نوت 9 را نیز مشاهده کرد، که البته تفاوت چندانی با گلکسی نوت 8 ندارد. گفته می شود که این تصمیم به خاطر افزایش قابل توجه ظرفیت باتری گرفته شده، چون فبلت جدید سامسونگ به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

عبارت تبلیغاتی «نوت جدید و فوق العاده قدرتمند» هم که چیز جدیدی نیست و سامسونگ هر سال روی این موضوع تأکید می کند، ضمن اینکه با جایگزین کردن کلمه «نوت» می توان این عبارت را برای هر محصول دیگری هم استفاده کرد. نهایتاً باید گفت که سامسونگ در روز 18 مرداد برابر با 9 اوت، مراسم آنپکد را در شهر نیویورک برگزار کرده و گلکسی نوت 9 را به شکل رسمی معرفی خواهد نمود. اگر برخی شایعات صحت داشته باشند، مدل پایه این گوشی با 6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت معادل 990 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    سنسور اثر انگشت هم که همچنان در پشت گوشی حضور داره.
    نمی‌دونم چرا عجله‌ای برای بردنش داخل صفحه نمایش ندارن!

  • میلاد
    میلاد | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    ۹۹۰ یورو !!

مطالب پیشنهادی