ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الی طی مراحل بازی The Last of us Part 2 تنها نخواهد بود

با وجود شایعاتی که مبنی بر قابلیت کنترل چند شخصیت در The Last of Us Part 2 شنیده می شود، سازندگان این عنوان تا امروز تنها حضور الی به عنوان تنها شخصیت قابل بازی را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

با وجود شایعاتی که مبنی بر قابلیت کنترل چند شخصیت در The Last of Us Part 2 شنیده می شود، سازندگان این عنوان تا امروز تنها حضور الی به عنوان تنها شخصیت قابل بازی را تایید کرده اند. البته به نظر می رسد که الی در ماجراجویی جدید خود تنها نبوده و طبق حرف های کارگردان بازی یعنی نیل دراکمن، این کار را مانند پیش در کنار همراهی انجام خواهد داد.

رابطه بین الی و جوئل در قسمت پیشین یکی از بهترین نمونه ها در تاریخ بازی های ویدیویی محسوب می شد. با بیشتر شدن چالش ها و سخت شدن شرایط با گذشتن از هر منطقه، چیزی که میان این دو جریان داشت، گسترش پیدا می کرد و آن ها به مرور زمان به یکدیگر نزدیک تر می شدند.

The Last of Us Part 2
در دمو E3 2018 الی ماموریتی را به تنهایی انجام می داد اما او در روبرو شدن با تمام چالش های خود تنها نیست.

البته هنوز نمی دانیم که آیا جوئل همراه الی در بازی خواهد بود یا نه و دراکمن هم تا به امروز نام شخصیت همراه را فاش نکرده است: «پیش از این الی در نقش یک NPC ظاهر می شد اما در این قسمت شخصی اصلی بازی است. می توان گفت که همانند بازی هایی که ما پیش از این ساختیم، بعضی از کاراکترهایی که به وسیله هوش مصنوعی کنترل می شوند، همراه شما خواهند بود.»

با وجود آن که حضور جوئل در The Last of US Part 2 تاییده شده است اما احتمالاً با شخصیت همراه جدیدی در این عنوان روبرو خواهیم بود. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی در نظر گرفته نشده و با توجه به گفته های دراکمن، تا نزدیک شدن به مراحل پایانی ساخت، تاریخ عرضه بازی مشخص نخواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا در The Last of Us Part 2 انتظار همراهی با شخصیت جدیدی را دارید یا حضور کاراکترهایی شناخته شده مانند جوئل انتخاب بهتری خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی